drvo…

Kažu ljudi kada te nešto muči sjedni i popričaj s nekim ili istresi misli na papir. Kako je meni uvijek nekako lakše istresti se negdje daleko od očiju sviju tako je i sada… Sjela sam u auto i vozila se okolo naokolo bez plana i programa i zbrajala i oduzimala misli.. Dečki koji se uvijek tu kad ih trebam, na sve načine su pokušavali izmamiti osmijeh na moje lice… raznim gluparijama, stvarima koje im inače u nekim normalnim uvjetima ne bi bile niti u peti. Smiruje se polagano sva zbrka i strka..ostale su friške rane.. ali misli i osjećaj nekakvog mira i spokojstva ponovno su zavladale… Život se polagano vraća na nekakve normalne kolosijeke..ostaju lijepe misli i uspomene na neke druge dane. I eto opet se onaj gore zaigrao malo i za rođendan mi poklonio takav šamar koji me toliko zapekao i okrenuo oko osi nekoliko puta.. a i ova kiša… danima već pada kao da mora. Ono što ja sad moram.. je navući lagano osmijeh na lice i krenuti dalje.. oni koji me poznaju, znaju da sam osoba koja se manje-više uvijek smiješi i kojoj su uvijek nekakve gluparije na pameti.. i kad me onda upoznaju u jednom drugom svijetlu.. ne mogu te dvije osobe povezati zajedno u jednu… kažu nebo i zemlja.. Ježi ga, baš sam zadnjih dana za ništa.. a nekako imam osjećaj da sam ljude u svojoj blizini ušuškala u nekakve crne misli… vrijeme je da im se odužim za podršku i da sad ja izmamim osmjeh na njihova lica…. odo u vrtić… danas roditelji imaju predstavu za djecu…sreća pa sam igrom slučaja dobila ulogu koja nema niti jedne riječi za izgovoriti osim mahati rukama… ja sam malo drvo… ta mi uloga nekako sad najviše odgovara.. veliko Hvala..

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

19 odgovora na drvo…

  1. Vesna napisao:

    te bolilo?nemaš tu nekog teksta specijalnog…više smo inprovizirali obzirom da nismo stigli osim 2 puta probati…priča ti se svodi na to da roditelji glue djecu i idu u šumu proaći najljepše drvce i donjeti ga ući…ali zaključiju da bi bilo šteta drvce odrezati nego ga iskopaju s korijenom i takvog ga dovuku doma i onda okite…a drvo im je zahvalo što su ga ostavili na životu i što će ga vratiti nazad u šumu kad prođu blgdani

  2. Never napisao:

    sutra je novi dan….a i malo drvo raste……predstava je je sigurno bila lijepa…zamisli kako su mali bili zapanjeni i sretni….pošalješ mi tekst….uvijek sam u deficitu sa prigodnim tekstovima za moje male dramce…ili roditelje…..dala si mi ideju….mislim da to kod nas još nitko nije napravio….unaprijed se veselim….

  3. nina napisao:

    danas sam se našpranjila

  4. Vesna napisao:

    a danas?

  5. nina napisao:

    ja sam danas panj

  6. Vesna napisao:

    Viktorijansko drvo (stablo)

  7. Gradski napisao:

    drvo za ogrijev ili drvo za sanduk?

  8. kimi napisao:

    Smrt nije kraj več kulminacija jednog cijelog života,vrhunac života.To je ono što Istočnjaci zovu " Točak" To se okreče i svi smo na tom putu. Kadgod neko umre – neko koga si poznavao,volio i sa kim si živio,neko ko je postao dio tvog bića – nešto u tebi takođe umre. Vesna,tako si lijepo pisala sve o svojoj teti (baki) a i…..ja sam malo drvo….hvala ti….jer ja sam doživjela tako nešto strašno da o tome niti mogu pisati a ni pričati….pozdravljam te!

  9. Nada napisao:

    Sve je to život,a život nam nekad priredi razna razočarenja ali nam i donese i ugodne trenutke u životu…….Čuda je to pojava život,treba ga shvatiti i živjeti onako kao možeš na najboli način….Te pripremit se za njega i oživjet ga u velikom stilu…

  10. Adrijana napisao:

    sve ti je to život,a na nama je da se s tim nosimo i svladavamo prepreke na putu…bit će još u tvom životu i ružnih ali još više lijepih događaja…ja ti želim što više sreće,smijeha i ljubavi…a kad se bol malo slegne,jave se sjećanja i osobe koje smo izgubili zauvijek ostaju dio nas….

  11. Vesna napisao:

    kad ti je netko drag obično tražiš sličnosti…kad ti nejde niti u kom slučaju pod kapu traiš razlike..hmmm barem ja..i bez primisli ;-)jutro

  12. ria napisao:

    Sjećam se jedno-dvije dobre rečenice, iako ih ne mogu doslovno citirati. Kaže da je lako pronaći koliko smo različiti od drugih, ali isto tako je lako pronaći koliko sličnosti imamo sa bilo kime koga sretnemo. Stvar je samo u nama – želimo li tražiti razlike ili sličnosti.Pozdrav i drži se!

  13. Vesna napisao:

    fulala sam profesiju, trebala sam biti tičericai kad sanjašjesi ria…rekla si mi, tj napisala, i sve se više pitam…jesi ti jakažu da je rad stvorio čovjekasjećanja na lijepe stvari..liječe puno togabiti će ih, a bome vse se više bliži okrugla brojka

  14. Kala napisao:

    Sve si sama rekla, glavno je da si svjesna sto je najbolje i da se potrudis oko toga… Oprosti evo sa zakasnjenjem SRETAN RODJENDAN, biti ce ih jos punooo, a ti ce biti ljepsi od ovoga. Veliki pozdrav!

  15. Jitanek napisao:

    ja sam jedna od onih koje svoje misli i tugu istresu na papir, ali život ide dalje i mora se nastaviti življeti….. ali neka mi isto dođe kao što več znaš za moju situaciju najrađe bi da mi se zemlja otvori…. ali se onda sjetim svih onih lijepih dana što smo proveli skupa kroz smijeh, igru i veselje…. itd…. i onda umjesto suze krene mi lagani osmijeh….

  16. Zlatko napisao:

    život ide dalje i nas sve to čeka netko prije netko poslje bitno je samo da kad odemo odemo kao ljudi kao čovjek.a neki bijes i ljutnja mogu se radom lako suzbiti i u ovakvim situacijama je naj bolje da je čovjek što aktivniji u poslu jer onda najmanje razmišlja o pitanjima što bih bilo kad bih bilo?pozdrav.

  17. ria napisao:

    Rekla sam ti jednom da u moju kumu našli mrtvu na moj rođendan. Deda je umro 2 dana nakon Juniorovog rođendana. Da je bio bilo koji drugi dan, ne bi bilo lakše. Ne ubijam se sad za rođendane misleći o tome, jer stvarno vjerujem da su na boljem mjestu. Jednom ćeš i ti tako..

  18. nina napisao:

    Ja šopingiram

  19. TOPIK napisao:

    Ja se u takvim situacijama otresam na učenike

Odgovori

