pripomoć…

danas imam pripomoć na poslu..osiguran mu je jedan komp za igranje i nema nikakvih problema… trebao je u vrtić, ali pere ga  lagana temperatura…a ja se nisam nikako mogla danas izvući… eto što ti je rad u privatnom sektoru…
 

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

6 odgovora na pripomoć…

  1. Nada napisao:

    Naravno da i ja želim djecu…I ono što sve dolazi s njima….Je smatram da su oni dar od Boga i da unose veselje u živote…

  2. Vesna napisao:

    imat ćeh ih ukoliko želiš, a onda tet počinju veselje i problemi zajedno

  3. ria napisao:

    Možeš početi učiti, ne znaš kada ti može zatrebati🙂

  4. Nada napisao:

    Nemam djece,pa ovo ne mogu komentirat…

  5. Vesna napisao:

    ma moj je u nedjelju zakurio…jučer bili kod doktora i dobio injekciju penicilina… danas još jednu i onda antibiotik, gnojna angina opet..ne gine nam vađenje mandula.. moj ti voli med, a propolis mu nakapam na kocku šečera

  6. ria napisao:

    Ja sam si taman isplanirala u ponedjeljak otići do VŽ, a možda iznenaditi i babu u ZG (nisam je vidjela 7 godina). I taman kad sam si sve smislila, ovaj moj počeo ripati ko da će dušu iskašljati i sad sve molim Boga da ne zabiberi jednom temperaturom za Božić, kako on to već zna. Preporuka tebi i meni: 3x dnevno na žlicu meda 10 kapi propolisa, koliko god mu gadno bilo, idućih 5 dana.

Odgovori

