sizifov posao…

Svake godine u ovo vrijeme kada svima završi godina, meni krenu muke po prošloj godini. Izmišljam toplu vodu i putujem na papiru po cijeloj zemlji i okolici, te sve ostale šaljem na sto i jednu stranu, ne bi li moja grospička imala što manje troškova. Svake godine iz početka kažem da ću sve stjerati u rodni kraj, a onda si mislim… koji se ja klinac živciram zbog toga, napravim kako mi kaže i boli me pipa. Već me je napustila svaka inspiracija od silnih putnih naloga i već mi je muka od toliko sranja..ali kad sve uštimam i naštimam  odo negdje luftati glavu daleko od takvih gluposti. Sada se spremam malo u Slavoniju.. obalu sam prokrstarila i svaki jebeni kilometar obračunala x 2,00 kn. Kad bi mi sad to sve isplatila, bankrotirala bi.

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

11 odgovora na sizifov posao…

  1. Vesna napisao:

    "otputovala" bi do njega al on je trenutno u kurcu

  2. ria napisao:

    Ajde ti onda "otputuj" do Gradskog, on ima načina da ti "sredi" račune, koliko ti treba

  3. Vesna napisao:

    ma Zlatko sjetila me sad da sam je našlada pola kafića sjetila si me, a koliko se pojelo… uuuuuuuuuuuuu. bem ti što zaboravih pokupiti računene to ne znači da izlaziš iz kurca nego da imaš vremena, obuci bakanđe i nema zime

  4. nina napisao:

    jebo te patak, ja se raspištoljila. jel to znači da izlazim iz kurca?!

  5. nina napisao:

    moj mjehur je na antibijotiku i trenutno je u fazi ovčje mješine iz koje ne izlazi niti jedan ton. umjesto one opravice uz koje idu one superkul mrežaste čarapice i špicpapak od 10 centima, bolje da sam si kupila buce, model iz života na sjeveru. viš, htjela sam imati što manje troškova i sve pokupovah na ovijem sniženjima. no, u konačnici, i nisam tak dobro prošlo kak sam mislila. sad promišljam ko svetica, no biti kurva je ugodnije.

  6. ria napisao:

    Tko kaže? Bilo nas je…uhaj i popili smo pola kafića. Dodaj to na troškove prezentacije, pa ćeš biti brže gotova

  7. Zlatko napisao:

    Vesna da si ju tržila malo dublje i našla bih je.pozdrav dame!

  8. Vesna napisao:

    tražila te, al te nisam našla nigdje da popijemo kavicu😉

  9. ria napisao:

    I kod nas – Valpovo

  10. Vesna napisao:

    e vidiš Vrsar i Vrbanja su mi promakli mogla bi i tamo nekoga sprašiti ;-))

  11. ria napisao:

    E, pa naiđi i do nas. Bar ovako imaginarno, na papiru. To me malo sjeća na igru "Na slovo, na slovo" samo što si ti ograničena gradovima unutar države. Na slovo, na slovo recimo V: Varaždin, Virovitica, Vukovar, Vinkovci, Vrsar, Vrbanja… za koji nemaš još putni nalog?

Odgovori

