bijele koke..

Bijele koke s neba pale… cijeli Zagreb zatrpale..  Trebalo nam je jutros pola sata da očistimo auto, a ulice u kvartu bijele, zatrpane, tek friški tragovi onih koji su prošli. Znam da ćete me sad popljuvati, ali ne mogu si pomoći jednostavno obožavam ovakvo vrijeme. Razvuko mi se jutros osmijeh od uha do uha, da ih nemam spojila bi mi se usta oko glave. Vozimo se polako..ispred nas ralica, čisti i posipa sol. Pita mali …" šta on radi"…"čisti snijeg i posipa ga sa soli da se otopi."..kažem ja……  "pa šta on ne zna da mi djeca volimo snijeg?"…pita u čudu, na što mu moj odgovori…  "djeca vole ali ne i veliki."….. "kako tko" nadodam ja… "je, lako je tebi kad ne voziš" kaže on…. A ja si mislim, samo ti brundaj ja do proljeća ne sjedam u auto…ovako mi lakše, mozak na pašu i uživati u okolini a ti stari moj vozi zašto nas imaš nego da paziš na nas. 

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

14 odgovora na bijele koke..

  1. Never napisao:

    ja vozim….i jako sam sretna kada dođem s jednog mjesta na drugo bez posljedica po ledu i ostalim gadostima ove zime kod nas…..a da je ružno je….tješim se činjenicom da može i gore….ni blizu lijepoj bijeloj zimi……

  2. Vesna napisao:

    dobro si napisala Kimi, danas je sasvim druga slika barem kad su ceste u pitanju, nije snijeg više bijeli nego crn i sa strane ceste, ali na travnatim dijelovima je još uvijek bijeli i izgleda prekrasno…a kad se sve skupa krene otapati…opet druga slika…

  3. kimi napisao:

    Krasno si opisala svoj doživljaj snijega ,jeste lijepo je kada je tek napadao,ali sad kad je posut sa svim tim da se topi izgleda prestrašno,gomile prljavoga snijega na trotuarima,a i ovdje je padala ledena kiša,magla od koje nemožeš disati…a na planinama jelijepo

  4. Nada napisao:

    imaš pravo vrijedi pokušati…

  5. Vesna napisao:

    u narodu kažu "misliti je drek znati"

  6. nina napisao:

    prestrašno. a ja mislila da sam ja luda!

  7. Vesna napisao:

    ti lijepo spakiraj stvari i via sjeverniji krajevi…a kad ljeto dođe onda ćemo mi odavde kukati kako je vama lijepo

  8. Nada napisao:

    volila bi osjetit barem malo snijega i takve zimske radosti,a ne samo dosadnu kišu i buru…Naravno da bi se volila i sanjkat,ali igleda da to neću još za dugo moć…

  9. Vesna napisao:

    onda probaj ovako, sigurno si klince vukla na sanjkama kad su bili mali, sad ti lijepo sjedni na sanjke i upregni njih… i nek te provozaju da sve obaviš😉

  10. ria napisao:

    Dušo draga, nisam ti ja ni za kakve sportske aktivnosti. Ja samo mogu gledati kako su drugi ljudi spretni.

  11. Vesna napisao:

    ria ako je toliko leda bile bi idealne klizaljke

  12. ria napisao:

    Jučer ledena kiša. Pola komšiluka našlo je neke željezne oštre napravice za razbijanje, pa tako i moj muž. Lupao je i lupao po ledu na stazi i ćupriji da se ne ubijemo ( i da svekar s traktorom ne završi u kanalu), a ja sam sav led uredno pomela. Danas – LED! Opet nije pao snijeg, nego još jedna ledena kiša i sad već stvarno ne znam šta da radim. Trebala bih do biroa za nezaposlene, u socijalno, trgovinu, do liječnice po neki losion, a ne da mi se. Autom je nesigurno, pješke previše hodanja.

  13. Vesna napisao:

    aha, si vidjela kako mi je prognoza uspjela ;-))

  14. Adrijana napisao:

    i moja su djeca jutros skakala od veselja,obožavaju snijeg,a bome ga je i napadalo,sve je bijelo…iako ne volim snijeg,osim gledati ga iz toplog boravka,moram priznati da izgleda idilično……jutrooo

Odgovori

