zlu ne trebalo…

Tako to biva kad se previše sniva, a stvarno se malo zna… kaže jedna pjesma. No nisam htjela  o njoj, nego o našem zdravstvu. Bila ja jutros u jednoj od naših bolnica, trebala otvoriti neke košuljice i donijeti uputnicu za bolničko liječenje  sve u svemu 10 minuta posla…aha malo sutra 10 minuta. Došla ja nadobudna ujutro u  7,30 i dala sestri uputnicu i papire, a ona će meni na to.."Dođite oko 8,45 javite se ovdje kod mene pa ću vam dati papire sa kojima ćete se javiti kod sestre na odjel" Mani pao mrak na oči jer to znači da automatski kasnim na posao, ali ajd što se mora mora se. Otišla na kavicu i vratila se kad mi rekla..a onda..čekaj još sat vremena ne bi li se pojavio tko od doktora da napiše tri reda. Pitam ja sestru "Može li to ona napisati?"..kaže može ali ne smije nema za to ovlasti…i tako se sve skupa odužilo poštenski. Sad slijedi sljedeće pitanje.. "Imate li dodatno zdravstveno? Bez njega će vas sve te pretrage koštati oko 1.000,00 kn." Opet mi se zacrnilo pred očima jer naravno nemam dodatno zdravstveno, ali ga mogu donijeti naknadno, u svakom slučaju do kraja svih pretraga, sad moram i to srediti. Onda se ja pitam koji klinac radim 18 skoro 19 godina i izdvaja mi se iz plaće doprinos za sve živo, a kad nešto trebaš onda te opale po džepu kao da nikada nije uplaćena niti kuna. Što bi tek bilo da sam svako toliko kod doktora, bankrotirala bih. E pa zato drage moje uplatite to jebeno dopunsko zdravstveno inače ćete u slučaju ne daj Bože da vam zatreba doktor bankrotirati kako je krenulo.

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

16 odgovora na zlu ne trebalo…

  1. Never napisao:

    šta da ti kažem…ja sam od onih koji su 1,5 puta godišnje kod liječnika i užasava me činjenica da sve ove godine nepovratno izdvajam novac za zdravstveno zato da bi me pošteno opalili po džepu ako ne daj Bože završim u bolnici s nekim ozbiljnim poteškoćama….još jedna sramota današnjice i licemjerna briga vlasti prema nama…..

  2. Adrijana napisao:

    …a znaš koje su sad gužve na hzzo,jer svi stoje u redovima zbog dopunskog…prestrašno…i onda dobijem 84 kn…heheheheh…bem ti takvu državu…i ozbiljno razmišljam da ne uzmem dopunsko…

  3. Vesna napisao:

    pa ti sad stoj i čekaj u redu i nošaj papire okolo naokolo za par kuna, bem ti, kad sve zbrojiš i oduzmeš ne isplati se

  4. Adrijana napisao:

    …da,tak je ..dali su mu 84 kn..a ostatak smo platili sami…s tim da odrasli dobiju još i manje…heheheheheh…

  5. Vesna napisao:

    a ne prije će biti pritisak unije ;-))

  6. ria napisao:

    Australija

  7. Vesna napisao:

    stvarno mi Adrijana pod hitno trebaju nove sad ponovno pročitala tvoj komentar i vidjela da su 84 kune odobrili a koštale 1200 bem ti

  8. Vesna napisao:

    mene čeka mjenjanje očala u skorije vrijeme, okviri su mi dobri ali mi se dioptrija pošeremetila, dakle ne gine mi i tu odriješiti kesu

  9. Nada napisao:

    ja sam svoje očale platila isto tako puno oko 1500 kn,a naravno da uvijek moraš imat i rezerve pa sad zamislite koji je to trošak…Užas

  10. Vesna napisao:

    aaaaa ćekaj ako sam sobro shvatila samo mu je 84 kn odobreno a razliku iz đepa plati ili je 84 koštako sve ukupnonije ni meni ria jasno što sve i koje preglede sve pokriva i koje ljekove da a koje ljekove ne..kao što si rekla to je naučna dizertacija i da i pročitaš za jedan dan sve opet bi ti trebalo (barem mani) neko vrijeme da skužim kaj je pjesnik htio reći time

  11. ria napisao:

    Meni zapravo nije jasno što to osiguranje pokriva, a što ne. Nešto će se i dalje plaćati, samo manje. Ali – što? Koliko? Nitko ne zna.Otišla sam na http://www.hzzo-net.hr, ali to bi mi trebalo cijelo dopodne ili popodne da pročitam od-do.

  12. Adrijana napisao:

    hehehehehe…puno previše draga,puno previše…pazi sad…2 leće 60 kn i za okvir 24 kn…dakle sveukupno 84kn…hehehehehe…da nije smiješno bilo bi žalosno…ili obrnuto…pas im kosti…eto…a očale su ga došle 1200 kn…pa si ti sad misli…što i kako….

  13. Vesna napisao:

    to sad mene spašava jer mogu naknadno uplatiti tih 80,00 kn i vrijedi mi od prvog mjeseca zdravstveno, ali kako kažeš već će oni smisliti način da te zeznu i da ti n vrijedi nego uplati x mjeseci unazad. A te situacije iz filmova…bio je nedavno jedan kad je malom trebala transplantacija srca i čovjek uvjeren da mu osiguranje pokriva sve troškove, a ono firma mu nije uplaćivala puno osiguranje nego je na svoju ruku izmjelila ugovorene uplate…na žalost biti će i takvih situacija gdje poslodavac ne podmiruje svoje obaveze a ti izvučeš deblji kraj ili je kaže tanji kraj

  14. ria napisao:

    Ja sam jučer otišla sinu po neki losion za seboreju u kosi. Pitam medicinsku setru Vesnu kako će to ići, ona mi kaže: djeca do 18 i ja kao nezaposlena ne moramo uplaćivati ništa, država će to pokrivati. Pitam za muža. Kaže, on nije kod njih toliko često, ne mora uplaćivati, ne isplati mu se. Da ne daj Bože završi u bolnici, današ uplatiš dopunsko, od sutra mu vrijedi. Da, osim ako Milinović ne izmisli naknadno neki dodatak zakonu koji će reći npr. Ako nisi uplaćivao zadnja tri mjeseca, svi troškovi veći od x kuna neće biti pokriveni. Uvijek oni smisle. Iskreno, bojim se onih situacija iz amer. filmova gdje ljudi nakon boravka u bolnici bez zdravstvenog ostaju i bez kuća zbog medicinskih računa. Eto toga i kod nas za koju godinu!

  15. Vesna napisao:

    ne bih znala ali popriličnu svotu..oko 500,oo kn…sam pogodila ili je puno više? meni su došli na kućnu adresu ti papiri za dodatno i mislila sam si bi ne bi, kao ono rijetko mi treba, ali eto sad ću morati

  16. Adrijana napisao:

    iskreno ja još razmišljam hoću li to uzeti…u biti sam jako rijetko kod doktora,možda koji recept,a opet kaj ak mi zatreba…neznam nisam pametna…ali sam ogorčena i ljuta…gadi mi se to sve,plačamo za zdravstvo iz plaća,popriličnu svotu i ja i bigi,kao i svi vi,sad još 80 kn dopunsko…a moj sin nosi očale,ima dijete astigmatizam…i bila sad neki dan na pregledu i dr. mu preporučila nove očale,nekaj se dioptrija malo mijenjala…odem na hzzo potvrditi papire…i pokupiti lovu za očale… i kaj misliš koliko su mu odobrili za leće i okvir ????

Odgovori

