ja vas kanda znam….

Iako obožavam njegove pjesme..ova mi je negdje promakla…
 
 

  

spot  mi je super…ha ha ha
vidim se negdje u budućnosti, ako ne stavim lokot na frižider ;-))

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

4 odgovora na ja vas kanda znam….

  1. kimi napisao:

    Pjesmu sam čula ranije,ali ovako popračena spotom, baš je super…..pozzz….

  2. Vesna napisao:

    mora da je novijegma spot mi je za deset, teta mi je super, bez kompleksa dobro jutro

  3. Adrijana napisao:

    …volim poslušati Đoleta,iako ga jako malo slušam,ono što čujem čujem tu preko vas…prije mi ni jedan album nije mogao promaknuti…spot je oriđiđi…….jutroo

  4. Never napisao:

    Ovo nisam ni ja čula….valjda je neka malo novijeg datuma….a standardno Đole…..dooobar…..

Odgovori

