tema dana…

treba kakav komentar?
  
 

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

9 odgovora na tema dana…

  1. edisa napisao:

    nisam u toku , nemam flash pa ne pratim temu , a flash nemam jer mi je windows blokiran sa svih strana , našli mi nelicenciran softver

  2. ria napisao:

    Ulovili su jednoga. Sada se pojavio drugi.

  3. Vesna napisao:

    njega su navodno nešto ulovili, pa se ponovno pojavio ili tako nešto, moram priznati da nisam baš u tokuopće poznata činjenica je da ćim se uključi druga glava, prva zakaže, pa kad se prva ponovno uključi započne ta tvrdnja i priča o silovanju ;-))

  4. ria napisao:

    Aha… Dva put ga pogladi i da vidimo što neće raditi. Njima se diže na sve i sva. Jedino mi nije jasno kako onda tvrde da su silovani i da im se nije dalo. Taj dio njihovog tijela ipak tvrdi drugačije.

  5. Never napisao:

    ovo je bio komentar žene na priču o osječkom silovatelju…..prestrašno….

  6. Vesna napisao:

    e vidiš ria tu su u prednosti muški, moš ti njih napasti, al ako alat ne radi kakve koristi ha ha ha

  7. kimi napisao:

    ne,ne nasilje….

  8. ria napisao:

    Propovjedao meni jedan sluga Jehova kako su žene krive za silovanja zbog izaovnog oblačenja. Ja sam njega pitala: Imam li onda i ja pravo nasrniti (ako ne i silovati) na svakog muškarca koji ljeti hoda samo u hlačicama i izaziva žene? Njegova žena je bila isto s njim. On je skoro pao s kuta od šoka, a ona se hihotala kao i ovi tu.

  9. Adrijana napisao:

    ne treba…

Odgovori

