priča ili istina…

Naišla na jednoj od stranica na ovo…ne znam da li je priča ili istina, ali sam se sad poštenski nasmijala..pa eto da i vas ostale malo nasmijem. Jutro je sa svojom kišom, barem kod nas, dovoljno sivo samo za sebe, ne mora i sve ostalo biti sivo. Vrijeme je za navući osmijeh na lice..
 
Mjesto radnje: Getro – Zagreb

Par dana pred Božić… Getro prepun….
Svi stojimo u redu za blagajnu…
Iza nas neki mali švrlja okolo dok mama i tata stoje u redu…
15-naestak minuta ga neuspješno dozivaju da se vrati u red i da stoji mirno…

Svi gledamo, okrećemo se i smijuljimo…
I nakon 100 propalih pokušaja mama ga krene mamiti:
Srce ‘ajde dođi, daj da ti mama da pusu…

A mali na to:
Neću, neću da me ljubiš?. Vidio sam te jučer kako tati ljubiš pišu!
Cijeli Getro je ljubio pod od smijeha, a roditelji su ostavili kolica na mjestu i izišli van!

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

12 odgovora na priča ili istina…

  1. edisa napisao:

    tako očito , sigurna sam da bi

  2. Vesna napisao:

    trebala si staviti natpis na vrata "ne smetaj" možda bi shvatili ;.))

  3. edisa napisao:

    hahaha nas malac još nije uhvatio ali nam je jednom upala u sobu sestrična , sreća pa je prvo pokucala , ja sam se sakrila iza regala on se savio preko jastuka i rekao da ga boli stomak i da izađe , a drugi put svekar , vidio je samo neke detalje …i zašao , onda sam ja rekla svekrvi da ne upadaju tek tako na što mi je odgovorila da se to ne radi po danu , ma da kao da za to postoji raspored časova…dobro sam se pomučila da nađem ključ od vrata !

  4. Adrijana napisao:

    moja se djeca nisu nikad probudila za vrijeme naših noćnih akcija…hehehe…no trudili smo se često akcije izvesti u nekom drugom dijelu stana…dalje od njih…a danas jednostavno zaključam vrata svoje sobe…

  5. Vesna napisao:

    ha ha ha baka mora da je zanjemila… no takva iskustva sa klincima imaju manje više svi dok su mali i dok spavaju u sobi sa starcima… moj se jednom probudio i rekao "može to malo tiše ja bi spavao" pa ti sad vidi

  6. Vesna napisao:

    uuu da je rekao "susjedu" onda bi tek nastala opća pomutnja ha ha ha, ljudi bi pukli od smijeha a njih dvoje se ukopali na mjestu i propali u zemlju od srama (kao da ovako nisu), a usput se posvađali i pobjegli svatko na svoju stranu

  7. ria napisao:

    Sad sam se sjetila: pričala mi jedna s posla kako joj se mali u kinderbetu probudio kad su ona i muž bili usred posla. Pitao mali: Tata, šta radiš? Tata nije znao šta će, pa kaže: Masiram mami guzu, pala je, pa je buba. Misliš da mali nije zorno prikazao baki slijedeći dan kada ga je čuvala kako je tata mami masirao guzu? Naravno da je!

  8. ria napisao:

    Dobro pa je vidio kako TATI, da nije ne daj bože rekao: SUSJEDU ili tako nešto… To bi bilo još gore.

  9. Adrijana napisao:

    …originalno…heheheheh….bravo za klinca….

  10. Never napisao:

    hahaha….dječja usta……moj je jednom prilikom pitao :mama, zašto kažeš tati da šuti ,pa neću JA nikom reći…..

  11. Vesna napisao:

    i kažu za njih da ne znaju lagati, znaći mogla bi biti istina ha ha ha ha

  12. Nada napisao:

    ha,ha nasmijala sam se….A tko zna možda je i istina djeca sve vide i sve pamte…

Odgovori

