dvoličnost…

Nekako sam zadnjih dana bez inspiracije. (u iščekivanju Godoa) Jednim dijelom mi se ništa ne da, jednim djelom mi sve ide na živce, jednim djelom bi pobjegla daleko od svih, jednim dijelom mi je dosta kojekakvih pitanja, a jednim djelom sam opet negdje duboko u podsvijesti mirna, bez nekakvih velikih nadanja i snova o bilo kakvom uspijehu.  Na poslu mi lagano sve ide na onu stvar, a ono što mi je najsmješnije je moja direktorica, koja me izbjegava u veeeelikom luku. Postoje poslovna pitanja koja je potrebno riješiti, ali već par dana ne nalazi vremena za ista..a bilo koje pitanje koje mi treba postaviti započinje teatralno "Jeste dobro?", a ja bez puno zastoja uvijek odgovorim isto "Savršeno sam". Mrzim ljude koji nemaju muda postaviti konkretno pitanje koje ih zanima, i koji kad se nađu pred nekim problemom zatvaraju se u svoja četiri zida. Jednostavno je takva osoba. A ja opet takva kakva jesam..boli me za to što bi ona željela da joj iznesem na pladnju kad je moj privatni život u pitanju i moje privatne odluke vezene uz njega. Stojim kod svojeg pravila… ako te zanima pitaj, ako ne nemoj me sa tu nekakvom lažnom brigom u glasu pitati za zdravlje. Najsmješnije mi je u cijeloj toj priči saznanje da od kolegice izvlači odgovore koji je zanimaju, a nema muda ista ta pitanja postaviti meni… stvarno je smiješna osoba.. No bilo kako bilo cijepljena sam protiv takvog njenog ponašanja, i sa dovoljno godina na vratu da bi vjerovala da je njena briga za ljude koji za nju rade iskrena. Imala sam se prilike uvjeriti u više navrata na čemu se njena briga bazira i koliko drži do svojih ljudi. Najgore je to, kad ista ta osoba nema pojma da se njeni djelatnici, ajmo sad tu svrstati konkreno mene, kreće u krugu ljudi koji su posredno ili ne posredno povezani sa krugom njenih znanaca..pa onda sistemom "rekla-kazala" pravo mišljenje koje izrekne o svojim ljudima uvijek u pravilu stignu na pravu adresu, i promjene sliku o njoj samoj u mojim očima. Jedno govori, drugo misli, a treće je ustvari istina. Ne znam ali kod mene je pravilo što na umu, to na drumu, pa sad bilo tebi krivo ili pravo…obično bude krivo, jer nitko ne voli čuti istinu o samom sebi..kažu ljudi da ona najviše boli. Postoje savršene male narančaste tabletice od 2mg koje sam dobila s preporukom, kad osjetiš da te krenu nervirati, a ti slobodno popi jednu, ne škodi, a nervoza nestaje..i tako kutijica s apaurinima mi je u torbici, pa kad krene divljanje..a ja malo vode, jedna mala narančasta (bez obzira koliki bila protivnik kemije) i ravno mi odavde do Srijema

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

20 odgovora na dvoličnost…

  1. Vesna napisao:

    zlatko bez obzira što se priroda nije pobrinula da žena ima muda, većina ih ima veća nego mušti dio populacijeignoriram Kimi i udrim brigu na veselje

  2. kimi napisao:

    Evo i od mene veliki pozdrav,ta tvoja direktorica smatradruge ljude manje važnima , ignoriši to i što kažeš neka je što manje praznog hoda u mislima….evo baš ti je dobar vic….moja draga Vesna,…..pozzzz

  3. Zlatko napisao:

    Pozdrav moje dame nemam baš puno za reći več ste vi same sve rekle.Osim što bih dodao za onu tvoju direktoricu kažeš da nema muda pa da ih ima onda bih imala direktora!Ha-ha.Pozdrav moje dame i do javljanja…….

  4. edisa napisao:

    ako se nekad osjetiš malen zapostavljen i depresivan..sjeti se da si nekad bio najbrži spermatozoid u svojoj grupi..bolji od desetine miliona drugih!

  5. Vesna napisao:

    ha ha ha dobar jeevo jednog sličnog ;-))Došao mali spermić kod velikog spermića na obuku. Veliki spermić mu reče:- Kad ulaziš, prvo pitaj da li je to jajašce, pa onda uđi ako kaže da jeste.I krenu jednom mali spermić, pa upita da li je to jajašce, kad nešto odgovori:- Ne, ovde karijes!

  6. edisa napisao:

    Putuju dva spermića tijelom…Mlađi pita starijega :-"Kad ćemo stići do maternice"?Ovaj odgovara :-"Tek smo u želucu "!

  7. Vesna napisao:

    evo još jednog jutrarnjegPrva bracna noc; Mujo sa Fatom u spavacoj sobi, Mujo na jednom a Fata na drugom krevetu. Vidi Fata koliko je sati i rece: – "Mujo, meni hladno moguli doc kod tebe da mi grijes leda?" Mujo: – "Mozes!" I okrene ti on Fati leda da se grije. Na to ce Fata: – "Mujo, hladno mi po grudima." A Mujo ce ti onako lezeci okrenutih leda protrljati Fati sise da ih ugrije. Dopizdilo Fati vise i kaze ti ona Muji: – "Ama Mujo, jebem te mutava, imam ja neku rupu medju nogama." Na to ce ti Mujo njoj: – "Pa eto odakle tebi puše !!!"

  8. Adrijana napisao:

    Razgovaraju dva oženjena muškarca srednjih godina:- Bože. Što ovo vrijeme leti! – Bome imaš pravo. Eto dva puta prasneš ženu i prođe godina. …hehehehehehhe…jutrooo

  9. Never napisao:

    a baš….dan po dan i sve brže…

  10. Vesna napisao:

    bilo bi dobro negdje pobjeći, no onda bi imala više vremena za razmišljenje..a ovako što više obaveza, to manje praznog hoda u mislima… proletiti će ta dva tjedna brzo, pa gle kak je prvi mjesec proletio, pojma nemam kad

  11. Never napisao:

    auuuu….to je još dva tjedna….nije ti lako….vjerojatno iščekivanje dovodi do ludila….da je sad otići na neki godišnji , čisto promjena okoline…nadam se pozitivnim vijestima…..

  12. Vesna napisao:

    u kad sve odjednom ostanu kod kuće biti će potražnja za novim tičerima kod vasa ovo drugo… bila sam 26.1. tamo i od tad za tri tjedna trebam doći na kontrolu ako u međuvremenu ne dođu "rusi" ..znači tamo negdje oko 15,16.2

  13. Never napisao:

    nadam se da ti ne idem na živce….

  14. Never napisao:

    dobro ti jutro….ja obično pitanja bubam u glavu ,pa mi neki to zamijeraju….jbg…al nisam to htjela reći….kod mene na poslu ima dvije male bebe i tri trudnice…milina…al je kod nas takvo ozračje da svi čekamo "naše bebe"…..to je pravo pozitivno ozračje….možda smo ponekad kolegicama i dosadni , al je zaista iskreno jer dugo sada nije bilo malih beba pa ispada da imamo bejbi bum…….za ove "tvoje" te boli guza ……a kad već pričamo o tome…koliko dugo moraš čekati na potvrdu da je to to…..

  15. Vesna napisao:

    dobro jutro i tebiodkud ti ovako rano, šta si doma ?

  16. edisa napisao:

    dobro jutro i tebi Vesna!

  17. Vesna napisao:

    tu sam, samo me ulovilo nekakvo zatišje pred burusekira je to, a nema muda pitati što je..no neka se kuha na laganoj vatricia nina je postala .u prolazu… kad nađe vremena doluta

  18. ria napisao:

    Usput, gdje je Nina? I ona odustala?

  19. ria napisao:

    To nju sekira hoćeš li ili nećeš na porodiljski. Daj bože odmah dvojke, pa da možeš reći: 3 godine me nema!! Drugo hoćeš li ili nećeš izdržati 3 godine, neka ona misli da hoćeš.

  20. Adrijana napisao:

    a baš sam se jutros pitala gdje si…??

Odgovori

