obmana…

Na radiju sam čula jednu dobru izjavu, mada i od prije mi je poznata ide nekako ovako "Što više puta u javnosti ponovite laž ona će postati istina." Pa dobro kome je potrebno takvo nešto? Onima koji se ne mogu suočiti sa istinom o svom životu pa izmišljaju bajke, ili onima koji bi željeli da drugi misle kako je njima sve u životu med i mlijeko? Možda i oni koji nisu uspjeli u nečemu pa izmišljaju priče kako su prinčevi ili princeze povlaštenog položaja. Svašta… Kad-tad  istina izađe na vidjelo i kako se onda te osobe osjećaju u vlastitoj koži… možda izmisle još koju uvjerljiviju laž da bi prikrili onu prvu. No bilo kako bilo ja ću sad napisati u javnosti da sam se danas digla na lijevu nogu  i da grizem do ranog jutra, tako da su moja dva muška zaključila da me je bolje danas ništa ne pitati jer da nisam ona mama od jučer, i da ako bolje pogledaju imam rogove. Mogu isto tako napisati da se danas prekrasno osjećam i da letim od zvijezda te da se od jutra smijem…samo koga bih onda lagala sebe ili vas… Vi bi mi još i povjerovali, a ja bi se i dalje osjećala kako se osjećam ..mrzovoljna i nabrušena na sve i svakoga, pa koja je onda svrha?  Bacanje pijeska u oči ili ti obmana… 

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

23 odgovora na obmana…

  1. kimi napisao:

    Ma, Vesna imaš biti prava takva i sama sam nekad ružne volje(ali ipak ne često)……trenutno kroz što prolaziš i nije lako,a meni sisuper,duhovita,realna i vrlo hrabra žena…..želim ti sve naj.,naj…..u životu….pozzz..

  2. edisa napisao:

    ima tako puno tužnih i žalosnih priča na svijetu….. ali tvoja ne spada tu , možda se ti tako osjećaš …ipak imaš jednu prekrasnu obitelj pored sebe , dvojicu dečkih koji trebaju mamu , veselu i sretnu , zdravu,bez sjete što neke stvari nije ostvarila ,bez kajanja što nešto nije stigla,nego sa ponosnom glavom jer je uradila najbolje što je mogla za sebe i njih …

  3. Never napisao:

    Nisam baš vješta u tješenju pa oprosti ako ovo nezgrapno zvuči….ipak si ti i mama i hrabra žena , a sutra je novi dan……pusa…….

  4. Adrijana napisao:

    kad se budeš najmanje nadala…bit će…imaš prekrasnog sina…dakle zvijezdu vodilju imaš…a ostalo će sve biti kako je zapisano u zvijezdama…sudbina…

  5. ria napisao:

    Nije do skidanja kila, nego sam čitala da vježbanje pomaže u lučenju onog nekog hormona sreće. Kao kod mene pjevanje u zboru😉

  6. Vesna napisao:

    Ria masu stvari sam već sa vama podjelila….. ova je bila ona zadnja za koju sam se odlučila napraviti isto i nije mi žao.. bez obzira na kritike ili lijepe riječi.. a na pilates ili nešto drugo…treba skinuti to što se nakupilo…a sutra ću sa klincima doći na svoje… moj jedan i sestrino dvoje uvijek izmame osmijeh na lice nema boljeg lijekaje Adrijana trenutno sam kak ocvala rojža…no osmjeh na lice.. tugu u džep i idemo dalje…vani je tako lijepi sunčani dana vi mi oprostite što vas uopće gnjavim sa takvim stvarima ali eto…

  7. Adrijana napisao:

    …ovi su mi stihovi sad prvi pali na pamet…eto darujem ti ovih par redaka…nije neka utjeha…ali…Zdigni glavu gori, mila ružicaMed šarenim cvetjem ti si najlepšaAk\’ si mladost potrošila, srce nisi ti zgubilaZdigni glavu gori, mila ružica……..

  8. ria napisao:

    Hrabro i lijepo od tebe što to dijeliš s nama, pogotovo kad znaš da ćemo reći sve ono što te neće ni malo utješiti. A mater mu!Ništa, pilates s Ninom, vedrine, veselja, opuštanja i zbilja… tko zna. I čitaj što je Adrijana napisala kod mene, pa možda skineš naušnice.

  9. Vesna napisao:

    rekla sam i ja da je ovo zadnji put i da nemam više živaca za prolaziti sve to skupa…pa ako bude biti će, a ako ne….imamo jedno živo i zdravo…. i ne neće vidjeti suze niti pomisliti da nije dovoljan…al znaš onaj filing koliko god ne želiš pokazati suze. one bem im samo klize niz obraze … još ću ispasti cvilidreta. ali kad sam već započela pisati o tome… onda ću sa vama isto tako posjeliti uspjeh ili neuspijeh… Zvala sam doktora, i rekao da pričekam još par dana.. pa ćemo vidjeti da li je prolazno ili je to to…. no nije neka utjeha, znam valjda kako "rusi" izgledaju

  10. Adrijana napisao:

    ajoooj…žao mi je…ma što god da se sad veli…a bem mu…ma ne znam kaj da ti sad napišem……pusa

  11. ria napisao:

    Nemoj vrištati i plakati. Imaš zdravog sina, što je više nego što mnogi parovi imaju. Nemoj ni da te on vidi da plačeš, jer će dijete misliti da ti nije dovoljan i osjećat će se jadno, a obje znamo da to nije tako.

  12. ria napisao:

    Greška! Znam konkretno 2 para koji tek kad su odustali od tretmana i pomirili se sa svime, onda je prirodnim putem ipak došlo do trudnoće. Kažu liječnici, kada je stres nestao potpuno, jer su se pomirili i više se nisu nadali. Zato…

  13. Vesna napisao:

    razlog moje jučerašnje ranojutarnje nervoze, i nebrušenosti na sve i svakoga pokazao je upravo svoje pravo lice….koliko sam si god u glavi posložila da je južina kriva za sve…. nije…. "rusi" su se pojavili u punom crvenom sjaju i otjerali svaku nadu u pozitivan ishod rezultata…. to bi u prevedenom bilo…pas mater opet ništa, niti ovaj put nije uspjelo…. ne znam dali sam više trenutno bjesna, jadna ….vrištala bi iz sveg glasa i lila suze u potocima…. no što je tu je…više sreće u sljedećem izvlačenju… stvarno sam sad već lagano umorna od toga, no ajd barem znam na čemu sam i da više nemam što iščekivati… :-(((((

  14. Adrijana napisao:

    A tko laže ,taj i krade.

  15. Vesna napisao:

    jedni guraju, slovenci nedaju, narod bi ne bi, a kako kaže edisa jebeš političaree pa Ružo komentari su otišli u smjeru politike obzirom da su isti savršeni tvorci laži…

  16. Never napisao:

    iz principa ne komentiram politiku u bilo kom smislu…ja sam kao zadnji izdanak šezdesetih godina dala sebi za pravo da se pozivam na liberalnost tzv.hippy generacije……vodimo ljubav a ne rat….doslovno…..možda ovo zvuči glupo , al ja znam šta sam htjela reći , nadam se da ćete me i vi shvatiti…..nakon svih stvari koje su se izdešavale u drugoj polovici mog života postoji još jako malo toga što me može srušiti…..a izreka kaže da što nas ne ubije to nas ojača….političari prolaze , a mi opet ostajemo….nako svega 1:0 za nas….

  17. edisa napisao:

    ma da ne kažem drugačije nego jebeš političare , njima će uvijek biti bolje nego narodu , a sve zato što su na boljem položaju bili mi u krizi ili ne, oni jednostavno nađu način kako bi sebi olakšali i oni nikad neće uraditi nešto kao oni doktori što rade…moje mišljenje je da recesija najviše utiče na njihove plate , zato i dižu buku…

  18. ria napisao:

    Jbg, to je i moja teorija. Još su friški oni u sjećanjima koji su izginili da bismo bili samostalna i slobodna država, a sad nas guraju u neku drugu umjetnu tvorevinu koja ne može opstati ništa bolje nego Juga. A što je najbolje, ako uspijemo, bit ćemo opet jednog dana u istom loncu s onima protiv kojih smo se borili. A tko nas gura tamo? Većinom oni neki koji nisu ni prismrdili bojištu ili nisu ni bili u RH

  19. Vesna napisao:

    kad si se već dotakla Mamića išla sam sad kopati da nađem izjavu koju je dao za nekakve srpeke novine" Mi smo živjeli u najljepšoj državi na svijetu koja se zvala Jugoslavija i koja je bila bez granica. Evropa koja je bila podijeljena i bila država s granicama, ukinula je granice između sebe i stavila nama Jugoslavenima granice između nas. E sad su oni bez granica, mi smo s granicama i borimo se da uđemo ponovno u državu bez granica "– odgovorio je Mamić na pitanje nedostaje li mu zajednička država.istina ili laž pitanje je sad?

  20. ria napisao:

    Pa to su ti takvi likovi. I sada kada cijeli svijet viče: "Vuk, vuk!" on kaže: "Makar šta, to je samo crna ovca, pričinjava vam se!" Dobro je takve odmah prepoznati i uopće ne ulaziti u raspravu s njima. On da i prizna jednom, nekad.. da je kriza, odmah bi nastavio: "..ali tamo i tamo je daleko gore!" Drži se svoje iluzije k\’o pijan plota i nema tu logike i razuma.Još mi je draži Mamić kada kaže da voli Dinamo i da živi za Dinamo. Ako je Dinamo=keš, O.K., vjerujem. Samo Dinamo – frišku figu!

  21. Vesna napisao:

    u svakom slučaju je boljeo gospodin S je priča za sebe, on niti sam imam osječaj više ne zna kako bi prikazao situaciju. Kada je prije godinu dana ili tako nešto gosodin R iz NBH izjavio da nam prijeti inflacija i kriza te da će se stvari u svijetu odraziti i na nas…. dotična gospoda su ga popljuvala, no čovjek samo rekao istinu

  22. ria napisao:

    Mogu gospoda S. & M. još milijardu puta reći da nismo u recesiji, ja znam zbrojiti 2+2. To što netko sere, a sugovornik mu ne skoči odmah u oči, ne znači da je sugovornik glup, niti da će povjerovati da govno ne smrdi ako mu to netko dovoljno puta kaže, nego da se jednostavno neće pretjerivati s dotičnom osobom. Ja sam sigurna da takve osobe svoje iluzije brane rukama, nogama i zubima. Pogledaj ti facu gospodina S. kad mu netko kaže: Ali svi ostali tvrde, stručnjaci tvrde, da smo u recesiji… Samo što ne lupi šakom u stol i ne vikne: Vi ste glupi, a JA znam šta je i kako je!Za mene osobno, može netko misliti da ne živim kako živim (ja češće kukam kad ne trebam, većina ljudi zapravo misli da u kući svi skaču na moj mig. Kakva glupost!), ali stvar je da je moja percepcija takva. Možda su nekim ljudima nužne ružičaste naočale i malo specijalnih efekata da bi imali razlog ustati se ujutro. Svakom svoje, neka se jedit!

  23. Nada napisao:

    bolje je reć istinu,jer se ta istina ne može dugo skrivati….

Odgovori

