izblijedjeli sjaj….

Čarobna torba. Nije riječ o super-sagu Sport Bilija , već o prastaroj bijeloj ženskoj torbici (koju je moja mama nosila u mladenačkim danima) punoj slika iz vremena dok je ona bila cura. S vremena na vrijeme izvučem tu torbu  i krenem pregledavati crno-bijele slike. Svaka od njih ima jednu drugu priču. Tu je i kutija sa slikama mene, seke, mame i tate. Zabiljžene sve neke smiješne, važne situacije odrastanje..  Nakon toga izvučem sa dna ormara kutiju u kojoj su moje slike iz vremena kad sam bila bez kučeta i mačeta, slobodna kao ptica… Svaka slika neka druga anegdota, svako mjesto nova priča… i vračaš se lagano u vrijeme koje si već i zaboravio. Izvučem ja i foto albume.. u njima su slike nas dvoje…pa onda lagano kreću slike gdje smo nas troje… neke su od silnog premetanja po rukama zapackane…. No to nikako ne umanjuje njihov sjaj…. Odjednom više nema slika..kao da je stalo vrijeme i nema dalje… Koliko god mi je fotić koji imam super (digitalni) toliko sam ponekad bijesna i ljuta na njega.. Super možeš snimiti sto i jednu sliku i gdje su? Čame na kojekakvim cd-ima, ima ih u kompu po raznim fajlovima.. i onda sjedneš pred kutiju i gledaš fotke…  blejim u kutiju i razmišljam kako je lijepo imati ih i zavaljen u fotelju premetati po rukama…. Nikada viška novaca za razviti sve te slike… a nezamjenjiv je osjećaj premetati ih… Trebalo bi polagano jedan po jedan dati razviti…jer cd se ošteti, navučeš viruse na komp pa pogubiš slike (tako sam trajno ostala bez dosta njih)…a papir…istina izblijedi, ošteti se… ali jedino ga vatrom možeš uništiti u potpunosti….ili kad ih iscjepkaš na komadiće… Jednog dana, a možda i prije..

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

15 odgovora na izblijedjeli sjaj….

  1. Vesna napisao:

    ideja je čistam za razmatranjea Ria kaj se tiče tehnike…pregazit će nas, na kraju više nećemo znati do wc-a bez navigatora …užasvidi vidi kog je vjetar dopuhao

  2. nina napisao:

    vrtiti fotografije prstima je kao omirisati dnevne novine ujutro uz kavu.a ne jebeni t portal i klikovi mišem.volim miris knjiga iz knjižnica.

  3. Nat napisao:

    ovaj digitalni album je baš dobra ideja! sad imaju i digitalne okvire za slike (gdje mozes pohraniti slike i vrtiti ih kao slide show). našla sam takav okvir koji je ujedno i sat/budilica. ali, dođe 400 kn. malčice preskupo, lol. također, možes digitalne slike tiskati u knjigu-foto album. izabereš template i fotke, i to je to. imam par takvih albuma i baš ih je lijepo listati.

  4. ria napisao:

    Prvi puta čujem za digitalne fotoalbume. Nije za čuditi se, ne pratim previše tehniku, sve se počelo odvijati prebrzo.Ružina ideja i nije tako loša.

  5. Never napisao:

    I kod mene ista stvar…..ja slike stavljam na cd-e po mjesecima tako da ipak imam kakvu takvu vremensku liniju , a otvorila sam si još jednu adresu mail pošte gdje si šaljem samo slike…zlu ne trebalo ,valjda se neće izgubiti u prostoru….

  6. kimi napisao:

    Kod mene ista situacija,jedno vrijeme sam uredno snimala na CD pa nosila razviti i stavljala u albume a u zadnje vrijeme baš i nisamspremam se to uraditi….

  7. Vesna napisao:

    o da i to je sada u modi digitalni fotoalbumi… mi ovdje nabavljamo kancelarijski materijal od Limesa i svako malo stigne nekakav promotivni materijal…tako je zadnje došao za privjesak…..evo što piše: CANYONPrivjesak foto album, džepniNosite svoje slike sa sobom! LCD 1.1", omjer: 4:3, Rezolucija 96×64 dpi. 1MB memorije. Tipke On/Off, brisanje, gore, dolje. Kalendar sat i alarm. Li-Ion baterija s USB punjenjem. podržava JPEG, BMP, TIFF, GIF formate. Dim: 60x25x12mm. $$ Šifra Opis JMJ Cijena* po PRN* 307013 Pocket photo frame KOM % 89,00 84,55

  8. Adrijana napisao:

    uhh..da kamion…pa imam kojih,neznam sad točno,ali sigurno 6-7 godina slika pospremljenih na cd…pa si misli koliko je to novaca……no na sreću ima sad već i digitalnih foto albuma…

  9. edisa napisao:

    za to ti Ria treba Power Cinema i video , malo vježbe i to je to …ali ako snimak na VHS nije dobar ne možeš puno uraditi s tim ..moju kasetu od svadbe napali mravi , svidjelo im se okruženje i napravili si dom…

  10. Vesna napisao:

    nisam Ria mislila na filmove sa VHS kazeta, nego na negative slika… ali kad bi krenuli ima i snimaka svadbe, pa prvih koraka na VHS kazetama. uhhhh samo da je još jedan kamion sa lovom i to natrpan ko onaj Adrijanin

  11. ria napisao:

    Pa gle, ja kontam da će sin uzeti svoj album kada se odseli, kćerka svoj, a i ja bih voljela imati tu i tamo koju sliku. Pa jednu sliku njoj, jednu njemu, jednu njoj, svaku treću ili petu i meni… mater mu, nakupi se!Moj muž stalno pokušava pronaći program kojim bi s VHS prebacio na DVD, ali nije bio zadovoljna kvalitetom. Ili mu slika šteka ili ima crtice itd. Njegov ujak je sada dao 50kn/h da se prebace njegovi svatovi (slavili su 20. godina braka) i istini za volju, nije ni to bila neka kvaliteta snimke.

  12. Vesna napisao:

    i ja tako, a kako vidim i kod ostalih je ista situacija. Kad mi nešto treba onda kao Adrijana prevrćem po cd-ima. Ali odlučila sam malo po malo dati razvijati slike… Isto tako ima jedan studio koji stare filmove prebacuje na cd-e… tako da niti to nije isključeno da s vremenom napravim…ovdje se slika može razviti po cijeni od 1 kn…. što i je i nije skupo ovisno o količini.. no ajd kad kreneš računati treba ti bogatstvo samo od ove godine s mora ima oko 300 slika, a gdje je sve ostalo…

  13. ria napisao:

    I ja sama sebi govorim kako moram dati izraditi bar neke. Što vrijeme dalje ide, sve je više fotki koje traba izraditi (bar neke, kao što si rekla), a to znači da svaki puta kada se toga sjetim trebam više novca od prethodnog puta kada mi je ista ideja pala na pamet. A moji klinci baš uživaju pregledavati svoje fotke.

  14. Adrijana napisao:

    Poludim kad mi treba neka slika…a od silnih cd-a…ne znam na kojem se nalazi…ili je možda još uvijek na kompu….uhh……ali od kad mi je prije par godina nepovratno nestalo godinu dana sjećanja,zahvaljujući kompu,bem ti tehniku…uredno sve pospremam na cd-e…a kako veliš lijepo je sjesti u fotelju i gledati stare fotografije…ima to neku svoju posebnu draž…no…

  15. edisa napisao:

    zar i ti tako ?Ja se ni ne sjećam kad sam zadnji put izradila sliku !

Odgovori

