probudi prijatelje….

Kad imaš prijatelje oko sebe, onda je svašta od njih za očekivati. Da su tu kad ti trebaju, da te utješe, da im pomogneš kad oni trebaju…da si tu da ih saslušaš…da se smiješ i veseliš s njima.. ali isto tako da te u rano jutro stepu sa kojekakvim vijestima i porukama..pa da nakon toga umiru od smijeha, a tebi daju materijala da se zamisliš. Što je sad ovo? Dok ne skužiš da je riječ o šali. Prvobitna poruka je došla sa kompletnim imenom i prezimenom, ali sam je prepravila. E pa sad ukoliko vam se da zezati nekoga od svojih prijatelja samo naprijed… pričekajte da se  spot odvrti do kraja i upišite podatke koji se traže….i čekajte reakcije… ha ha ha ha 
 
Evo adrese na kojoj se nalazi poruka koja je stigla meni …
 

http://www.icetruck.tv/index.php?id=63cc803567c963eec56a6232ebef4fd7

 

(stisni pa pogledaj)  ;-)))

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

6 odgovora na probudi prijatelje….

  1. Vesna napisao:

    uvrnuto skroz na skroz ;-))

  2. Never napisao:

    hahaha…ovo je crnjak na vlastiti račun…….brrrrrrr….jeza…..

  3. Vesna napisao:

    nije ona, imam jednog frenda koji svako malo iskopa neku glupost pa pošalje

  4. ria napisao:

    Jel\’ to Nina toliko opičena da ti je poslala?

  5. Vesna napisao:

    što pripaziti ..pa ja sam u opasnosti.. ha ha ha ha upooomoooćali moram prisznati da sam se prvo stresla dok nisam skužila da je šala.. ono prošlo mi kroz glavu pa nisam ja jedina koja se tako zove.. a da stvar bude zanimljivija imam tamo poznanika što mi je dotatno stavilo upitnike u glavu ;-))

  6. Adrijana napisao:

    hehehheheeh…dobra fora….dakle bilo bi nam pametno malo pripaziti s kim se družimo….heheheheheh…jutroooo

Odgovori

