OIB…

Kažu naše vlasti da će nam uz OIB život biti jednostavniji , te da će sve skupa biti umreženo i na taj način će nam uštedjeti vrijeme kada budemo nešto trebali obaviti, određenu papirologiju, doktore, prijavu poreza, prihode i sto i jednu sitnicu koju nisam uopće popamtila niti mi je doprlo do moždanih vijuga… No evo jednog odličnog primjera kako će to izgledati .. ;-))))))
 
 
Operator: "Pizza Hut. Mogu li dobiti Vaš… "
Mušterija: "Dobar dan! Htio bih naručiti klopu za van."
Operator: "Mogu li prvo dobiti Vaš OIB gospodine?"
Mušterija: "Moj OIB, ah da, pričekajte malo, eh! Moj Osobni Identifikacijski Broj je 61020499981"
Operator: "Hvala Vam,  Gospodine MArko. Vidim da živite u Ulici jablana 13 i Vaš telefonski broj je 332 971. Vaš broj na poslu 301 243 i Vaš broj mobitela je 095 301 2431. S kojeg broja zovete Gospodine? " 
Mušterija: "Huh? Kod kuće sam. Od kuda Vam samo sve te informacije?"
Operator: "Pa umreženi smo Gospodine."
Mušterija: (začuđeno) "Oh, da, htio bih naručiti dvije velike slavonske pizze extra ljute…"
Operator: "Mislim da Vam to nije dobra ideja Gospodine."
Mušterija: "Kako to mislite?"
Operator: "Gospodine, Vaši zdravstveni podaci upućuju na to da imate visok krvni tlak i iznimno visoku razinu kolesterola. Polica    dopunskog zdravstvenog osiguranja ne pokriva i taj rizik…"
Mušterija: "Pa što mi onda možete preporučiti?"
Operator: "Mogli biste probati našu bezmasnu soja-pizzu od soje. Siguran sam da će Vam se svidjeti."
Mušterija: "Zašto to mislite?"
Operator: "Pa, prošli tjedan ste u knjižnici podigli knjigu "Gurmanska jela od soje". Zato sam Vam to predložio."
Mušterija: "U redu, U redu. Dajte mi onda dvije jumbo soja-pizze.I koliko to košta?"
Operator: "To bi trebalo biti dosta za Vas, Vašu ženu i četvero djece. Sve skupa, zajedno sa troškovima dostave je 115,00 kn."
Mušterija: "Dat ću Vam broj svoje kreditne kartice."
Operator: "Oprostite gospodine, ali bojim se da ćete to morati platiti gotovinom. Prekoračili ste dopušteni iznos po kreditnim karticama."
Mušterija: "Skoknut ću do bankomata i donijeti novac prije nego Vaš dostavljač stigne do mene."
Operator: "Neće ni to ići gospodine! Imate prekoračenje i na tekućem računu."
Mušterija: "Nema veze. Samo pošaljite pizze. Pripremit ću novac. Koliko Vam treba za dostavu?"
Operator: "Malo smo zatrpani u ovom trenutku. Oko 45 minuta. Gospodine, ako Vam se žuri možete doći do nas ali bit će Vam nezgodno voziti pizze na motociklu."
Mušterija: "Kako znate da vozim motocikl?"
Operator: "Ovdje stoji da kasnite s otplatom kredita za auto pa Vam ga je banka oduzela. Ali Vaš skuter je u potpunosti otplaćen pa sam samo pretpostavio da ćete voziti njega."
Mušterija: "@#%/$@&?#!"
Operator: "Preporučio bih Vam da pazite što govorite Gospodine! Već imate dvije prekršajne prijave zbog remećenja javnog reda i mira 2002 i vikanja na policajca 2008."
Mušterija: (Bez riječi)
Operator: "Želite li još nešto Gospodine?"
Mušterija: "Ne ništa više. Ali, nemojte zaboraviti dvije gratis Coca Cole –  piše u Vašem oglasu!"
Operator: "Oprostite gospodine ali naš oglas je ima klauzulu da ne smijemo nuditi besplatnu Colu dijabetičarima!"

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

22 odgovora na OIB…

  1. Vesna napisao:

    koji će narodi nestati, i koja će vjera biti u večini teško je reči, ali Nostradamus je (ako je za vjerovati) davnih dana prorekao da će svijetom zavladati žuta rasa… e sad jesu li to Kinezi ili neka druga nacija, živi bili pa vidjeli. Što se tiče Zlatko ukidanja doplatka i porodiljnog, neće to još, barem ne dok se meni ne posreći ha ha ha

  2. Zlatko napisao:

    Zanimljivo je kod tih kineza da su svi neki trgovci nitko niš ne radi npr poljoprivredu ili stočarstvo a još u sto u kini ako imaju više od jednog djeteta plačaju porez državi a kod nas im je upala kašika u med tu njima još država plača i ako ovako nastave i ovi naši če ponovo obustaviti doplatak i porodiljni..ha..hapozdrav.

  3. ria napisao:

    Što se visine tiče – u Slavoniji su k\’o doma. Većina pjesama je ionako o garavušama i crnookim momcima. Baše će djeca za generacija znati da se NIJE mislilo – kosookih. Zanima me hoće li se Evropom proširiti budizam ili će se ovi prekrstiti na neku vrstu kršćana (ovisno o državi)

  4. edisa napisao:

    a ja kad god otvorim početnu stranicu ima ona reklama ~find singles in Tuzla~ (ne rade mi navodni znaci,ne znam sta im je)i tu se uglavnom nalaze kineskinje…a znate li koliko njih ima …prije ce doci da mi poprimimo njihove karakteristike,s obzirom na broj njihove populacije i sposobnost razmnozavanja , u cemu mi sigurno zaostajemo( mislim na nas kao na evropljane) tako da ce stvoriti evrokinu…

  5. Adrijana napisao:

    kod mene se u daljem susjedstvu jedna klinka udala za kineza…imaju već i dijete…dakle….brzo će se ostvariti te vaše prognoze….

  6. Vesna napisao:

    nije nemoguće..a sa generacijama možda malo i posvijetle i oči im se izravnaju, i svakako im poraste prosjek visine ha ha ha

  7. ria napisao:

    A ženo, kao da smo mi Hrvati! Moj čukundjed (pazi sad ovo!) bio Slovenac Brezovec koji se sa splavi spustio Dravom i ostao ovdje, pa su mu se potomci "prekrstili" u BrezovAC. A jedan dio je iz Slovačke i s mamine i tatine strane. Dedini bili Austrijanci i doma pričali njemački. A ja k\’o Šokica. Nakon 4-5 generacija i – jesam.Sad zamisli Kineze. Kako se zovete? Li.. Lijć! Slijedeći! Hu.. Huljić! Dalje! Zu! Zurić! I eto Hrvata k\’o – Kineza!

  8. Vesna napisao:

    sad sam se tako od srca nasmijala na tu tvoju ideju ;-))))

  9. ria napisao:

    Pohrvatit ćemo mi njih i pokrstiti, pa će biti Hrvata😉

  10. Vesna napisao:

    a kak je tek kinezima, oni moraju od države tražiti dozvolu da mogu imati dijete.. zato se raselili svuda po svijetu, sad kam god se okreneš.. kineski dućan ili restoran

  11. ria napisao:

    Bogme, nema kod njih "desi se", ako su normalni. Država im ne da ništa, poslodavac im je dužan samo sačuvati radno mjesto i to puno kraće nego kod nas. Moraju si sami ušparati od čega će živjeti dok traje porodiljno, a ako žele malo prije prestati raditi, moraju dati otkaz. To je budućnost – radujte se.

  12. Vesna napisao:

    ha ha ha eto vidiš edisa primjera kako ria nas opskrbljuje informacijama koje je sakupila od "svojih" . Kad smo kod toga da moraš biti 9 mjeseci prije osiguran kod trudnoće.. to mi je onak malo blesavo, ne planiraju svi unaprijed, masu puta se desi.. mada mene ti je moja trudnoća zapala u onom periodu kada je naknada bila 1600 kn i tu sam popizdila… obzirom da sam već imala nekih 10-ak godina staža, a moja frendica koja nije imala niti dana staža (kakti godinama je studirala) prijavila se kod nekog tipa tek toliko… i imala istu naknadu kao ja..

  13. ria napisao:

    Ja sam se informirala kod mojih "vanzemaljaca" kako to kod njih izgleda dopunsko zdravstveno, kada smo ono debatirali o tome. Ajme, pa to kod nas neće biti još 20 godina tako! Za početak, oni imaju državne bolnice i liječnike za one koji ne mogu platiti dopunsko, a toga kod nas neće biti još oho-ho kad naši hoće da svi plaćaju. I bogme i kod njih prže tim premijama, da rikneš. Kažu svake godine sve više traže. I moraju imati dopunsko 9 mjeseci prije početka trudnoće ili te dopunsko ne pokriva, a većinom dosta toga ima taj rok koliko PRIJE si morao biti u sustavu, da bi ti to šta pomoglo. Većina ne uzima to zdravstveno dok ne napuni nekih 50 godina, a onda tek počnu kad računaju da će zbog godina i zdravlja češće biti kod liječnika.

  14. edisa napisao:

    HA HA HA mogla bi biti kao onaj indijanac,ne znam čiji ono post to bješe,malo sam zaboravila

  15. Vesna napisao:

    istina kaskate, ali eto ti si silom prilike na izvoru zbivanja… ha ha h a mi te na vrijeme informiramo o svemu da se stigneš pripremiti na takve promjene kad dođu kod vas…a onda se kreneš hvaliti..jesam vam rekla da će to biti tako i tako ha ha ha

  16. edisa napisao:

    ha ha ha baš se nasmija,sreća pa kasnimo jedno tisućljeće za vama,pa ako to tako bude funkionisalo kod vas ,naši će to izbjeći

  17. Vesna napisao:

    e sad kad si lijepo popunila zahtjev za povrat. sad još samo kad bi i dobila taj povrat odmah, ali neeeee čekaj dok oni to sveeee obrade..pa će na kraju reći da je država u krizi i da nema sredstava za povrat….što bi se lagano moglo desitipredviđanje ili ne ali mene živo zanima kako će to funkcioniratiinaće i ja jučer dobila svoj komad papira.. a neš ti broja i sad to nošaj sa sobom

  18. Never napisao:

    živi bili pa vidjeli….a ovo predviđanje bi bilo urnebesno smiješno da nije crnjak…..

  19. ria napisao:

    Da, dobila sam ga još prošli mjesec, ali sada nam još neće biti od koristi. Do iduće Nove godine, mislim. Samo daj Bože da više ne moram raditi povrate poreza, izludili su me ove godine. Na kraju je jedna dobra duša napravila to za mene.

  20. ria napisao:

    E,pa ovo moram hitno poslati na par e-mail adresa! :-))

  21. Vesna napisao:

    ja ga još nisam dobila, niti me itko tražio da mu dam taj broj… ali ak bude tak kak primjer navodi nebumo niti na wc mogli jer tam negde piše da nismo nikaj kupili za jesti, a onda nemamo niti kaj za isprazniti ha ha ha ha

  22. Adrijana napisao:

    heheheheheheh…odlično…….ja neki dan dobila oib…još ga držim u ladici…heheheheheheh…

Odgovori

