vaga…

Dođe jučer meni frendica na kavu (nije Nina) i tako krenule nas dvije trla baba lan da joj prođe dan. Dotakle se svega i svačega.. od nekih davno prošlih vremena.. od dogodovština.. preko posla… svakodnevnog života..  U jednom momentu dotakle se i kilaže… Kuka ona kako je natukla višak kila (inače je mršava ko grana) i kako to mora sada pod hitno riješiti, jer kako će se skinuti u proljeće u tanku majicu. Gledam ja u nju i sve si mislim ..ženo ti nisi normalna, nema grama sala na tebi, čak je rekli bi neki premršava. Kažem ja njoj tako, neka se malo bolje pogleda u ogledalo i neka ne priča gluposti. Na to ona meni "Imaš vagu?", "Kakvu vagu?" pitam je ja. "Pa za vaganje, da vidim koliko imam kila na tvojoj." Mora da mi je u tom momentu pala roleta preko očiju.. samo sam je pogledala i rekla "Draga moja, dok sam ja živa u moju kuću neće vaga."  Sada se ona našla u čudu, ali daljnji razgovor vezan uz kilažu je lagano prebačen na nešto drugo.
Jednom prilikom je moj htio kupiti vagu da je imamo, kao to je normalno, na što je od mene dobio odgovor ako je donese u kuću da će letjeti skupa s njom van. Što mi treba dodatni razlog da se živciram zbog jedne kazaljke koja će skočiti do brojke koju ne želim znati… Kada osjetim da sam pretjerala neće mi niti jedna vaga pomoći, vidim valjda po garderobi da je vrijeme  za alarm. Iskreno govoreći, prije nekog vremena mi je taj alarm počeo zvoniti….samo nikako da mi dopre od guzice do glave da je vrijeme da ga poslušam…evo sad ću….ma ne još danas…sutra… prekosutra bi već moglo biti kasno….ali ove godine sigurno..

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

17 odgovora na vaga…

  1. nina napisao:

    frendice, ti dobro znaš da ja znam kaj znače kile i kile viška.o, da, znaš. 🙂

  2. kimi napisao:

    imam vagu,ali kao i da nemam,nikad se nevagam,imam prilično dobar bio -ritam,zimi dobijem par kila,s proljećem ih gubim,takoda nikad nisam držala dijetu,sve jedem ali umjereno,tako da sam zadovoljna svojim konfekciskim brojem,koji je godinama isti,pozzzz..

  3. Vesna napisao:

    pravo zboriš, kad tad će nas neka boleština prisiliti da pripazimo, mada nitko od nas nema sad 150 kila , sve je to u granicama normale.. možda mrvicu iznad granice …. Živjeli čevapi s lukom!!!!

  4. ria napisao:

    Moja je teorija: dok imam šta i dok mi zdravlje dopušta, grehota bi bila gladovati kraj hrane. Bogu hvala i – navali! Ionako će nas sve prije ili kasnije dočekati tlak, šećer, masnoće, žućni kamenci (ja već otkontala), problemi s koječime, pa ćemo morati paziti. Dok ne moram – neću!

  5. Vesna napisao:

    normalno ne pretjerati da sad budeš kao bure, ali ne opet da budeš kao štapić, negdje između… a što se nje tiće nikada mi nije bila baš simpatična

  6. Adrijana napisao:

    hehehehehe…e sad …nije baš pametno ni pretjerati u skupljanju…no gledam danas na internetu sliku Victorie Beckham ….ajme pa same kosti…stvarno tako ne bih htjela izgledati…

  7. Vesna napisao:

    zaključak slijedi: skupljajte kile jer nikad ne znaš kada će ti dobro doći ha ha ha ha (toliko o dijetama)

  8. Adrijana napisao:

    i znaš da im te zalihe bome dobro dođu…moja baka je uvijek imala onako oko 75-80 kg…bome sad kad se razbolila,vagala se neki dan ima jedva 54 kg…pa si ti misli….

  9. Vesna napisao:

    bolje da ljulja nego da žulja…. kaže meni moj…..a to za starije ljude..uvijem mi je nekako pojam bakice onako starija bucmasta ženica… ili kako znaju reći to su zalihe u slučaju ne daj Bože bolesti kakve

  10. edisa napisao:

    ni ja nemam vagu , a kako sam svašta probala sa svojim izgledom , pa tako i kile,znam šta mogu dobiti a šta izgubiti…he he hesad sam zadovoljna,mislim da malo jedrine uopšte ne škodi…mršavi ljudi mi izgledaju suhonjavi pa prema tome i starijii ja kad sam nezadovoljna ne vadim glavu iz frižidera

  11. Vesna napisao:

    kod mene ti je kontra efekt kad sam nezadovoljna onda sam cijelo vrijeme u frižideru, a kad sam sretna nikaj mi ne treba samo voda..na hranu niti ne mislim

  12. ria napisao:

    U jednom sam filmu čula: za svaki zalogaj što ti je bio sladak, moraš pretrpjeti dva gorka da bi kile išle dolje. Recimo. Ne da sam ikada uspješno držala dijetu. Kile mi idu dolje kada baš puno radim ili kada se sekiram. A onda mogu jesti i slaninu u ponoć, pa će svejedno kile otići. Kako sam ja periodično u životu bila: a) debela i sretna ili b) mršava i nesretna… Pa mislim da je jasno zašto ipak biram opciju a)

  13. Never napisao:

    taman sam si , a vagu sam davno šupila ispod kupaonskog ormarića…..

  14. Adrijana napisao:

    a koliko tek treba gladovati da se skinu…a one se opet vraćaju i vraćaju…sizifov posao…heheheheheheeh

  15. Vesna napisao:

    ja imam vagu za kolaće ;-)) jednom prilikom je već bila načeta ta tema kilaže i toga koliko su mršaviji ljudi opsjednuti svakim gramamja svojim kilicama isto tako tepam.. ha ha ha koliko sam samo morala uništavati zube da ih sve skupim…bem ti

  16. Adrijana napisao:

    ja počinjem zimsko skidanje sa korizmom…a što si stariji sve teže se dobivene kilice skidaju…evo i tepam im…hahahahahahah…imam vagu i stanem povremeno…reda radi….

  17. ria napisao:

    Imam vagu, dobila sam je prije jedno 3 god. za rođendan. Još sam prije Božića natukla 4 kg (hej, na MOJU visinu, to je 2 skoro 2 konfekcijska broja) i nikako da idu dolje. Inače tako zimi. Nadam se, kada u proljeće krenu radovi u bašći i to… Inače tako. Oko mene su svi opsjednuti kilažom: od roditelja, sestre, pa na dalje i stvarno – što je netko mršaviji, to je opsjednutiji svakim gramom.

Odgovori

