površnost…

Ne znam koliko vas čita Večernji list, meni je jučer dopao u ruke dok sam čekala dijete da završi s treningom. Listam ja tako stranicu po stranicu, pročitam naslove, tu i tamo poneki članak ukoliko mi se čini zanimljivim. Nastojim izbjegavati crnu kroniku, jer i ovako ima dovoljno crnih stvari uokolo, pa me uvijek privuku neke vedrije stvari (koje nisu politika i crna kronika). Tako je recimo pisalo da ne Nives ipak dobila Kiklopa, što mi je ajd drago jer žena je ipak prodala pozamašan primjerak knjiga (bez obzira kakvo je bilo mišljenje kritičara o knjizi, narod je rekao svoje). Listam ja dalje i ono naslov «Noć otvorenih kazališta 30.02.» Čitam ja članak i mislim si super, ovo je stvarno super. Daju se tri predstave u svakom kazalištu. Na Internet stranici večernjeg lista može se glasati za predstave koje bi željeli gledati, i naravno izvršiti rezervacija za predstave, obzirom da je ipak ograničen broj ljudi koji mogu stati u kazalište. U glavi već lagano kontam koje bi predstave htjela pogledati i kako posložiti da pogledam dvije …jednu u jednom, drugu u drugom. U to je naišla  frendica i komentiram s njom kako je to baš super što su se sjetili…Noć otvorenih muzeja prvo, a sada i kazališta. Nas dvije već sve kockice posložile…..kad evo ti mog zakonitog. Ispričamo mi njemu o čemu se radi, a on prasne u smijeh. Nas dvije se pretvorile u upitnike, i zablejale se u njega. «Pa jeste li vas dvije uopće pročitale naslov? pita on. «Naravno da jesmo» kažem ja. I idem ponovno pročitati Noć otvorenih kazališta 30.02….i automatski prasnem u smijeh. Eto ti dokaza koliko neke stvari napravimo površno, uopće ne razmišljajući….  Nema 30.02…. kmeeeeeeeeeeee, a tako je dobro zazvučalo, no ako ništa drugo barem nam mašta nije zakržljala i sposobnost organizacije vremena.
P.S: Sad mi je još nešto prozujalo kroz glavu…ne bih  dala obje ruke u vatru da je bio Večernji, možda je bio Jutarnji list, ali 100% je bilo u jučerašnjim novinama i to negdje pred kraj dodatka u sredini novina.

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

9 odgovora na površnost…

  1. Vesna napisao:

    naučne fantastike?nikad se nezna možda postanem druga Skali mada stvarno je tako pisalo.. novinarska patka

  2. Zlatko napisao:

    Vesna kako si počela još budeš snimila i dosjeji x………pozdrav…. aali je dobro ovo sa 30.02 da pukneš………

  3. nina napisao:

    sad sam u fazi knjiga.

  4. edisa napisao:

    čitam kad mi padnu u ruke,bez obzira koliko su staredobar dan

  5. Adrijana napisao:

    ja uglavnom pročitam sve na netu…pa mi novine ni nisu baš potrebne… a kad ih imam tu…čemu trošiti novčeke….dobro sam informirana….heheheheheheh…ali kad mi dođu novine u ruke volim ih prolistati i pročitati…….dobro jutroo

  6. Never napisao:

    čitam na netu…površno…..dobro vam jutro…..

  7. Vesna napisao:

    dobro jutro jeste pročitali novine? ili vijesti na netu? ja nisam

  8. Vesna napisao:

    ja pročitam novine kad mi negdje padnu u ruke (ne kupujem ih)…..a tko zna možda potakne, mada to je sasvim originalna ideja… ne moraju to sad biti vrhunske izvedbe, mogu biti i probe… ljudi bi bili zadovoljni

  9. ria napisao:

    Čitam samo MAK, jer ga djeca dobiju pod vjeronaukom. Inače se informiram gledanjem dnevnika, uglavnom na Novoj. Sanjari, sanjari… Možda taj članak pokrene nekoga da se uozbilji i dobro razmisli o toj mogućnosti.

Odgovori

