vikend….

Ljudi moji što je meni prohujao ovaj vikend.  U subotu je mali išao na jedan rođendan, trebali smo tamo biti u 11,00. Ostavila ja njega tamo i do 13,30 mir i tišina (tada je trebalo doći po njega) U međuvremenu otišla malo do placa, kupila što mi treba tj. malo zelenjave, malo voća, malo pogledala cijene.. užas. Zvoni mob « Bok stara, kaj radite?».. «Ništa pametno, ja bazam po placu, mali je na ročkasu, veliki radi.» «Idete vas dvoje u kino s nama imam karte za Veliku avanturu malog dinosaura?» « Kada?» « Super taman malog kupim sa rođendana i stignemo» I tako smo neplanirano završili u kinu. Taman predstava gotova (klinci oduševljeni) zove moj došao s posla. «Gdje ste vas dvoje?» «Evo taman se vračamo iz kina.» «Ajede požurite dogovorio sam se sa kumovima da idemo u Samobor na maskembal.» Tako mi završili u Samoboru i vratili se kući umorni i premrzli oko 21,00.
U nedjelju ustajanje u 6,00 idemo na selo, treba se otići kod bake vidjeti jel sve uredu. Došli tamo, ohoho vidi vidi drva su pri kraju, i udri do drvima. Ja sam kuhala ručak, moj je cijepao drva, ovda lijepo nanjeli baki da ima da ne mora po vani gacati. U 14  trči nazad za Zagreb, mali ima tekmu u 15,30 (srtigli na vrijeme). E sad, treba još na jedan rođendan stići, i stigli oko 17,30 i bili tamo nekih dva sata…došli kući, malog okupali spremili u krevet (zaspao je skoro prije nego  je legao).. mi se lagano spremali za spavanje, ono kupanje, priprema tko će što ujutro obući.. ljudi moji kad sam se dočepala kreveta, nisam više znala gdje mi je dupe gdje glava..obamrla sam.
Jutros nas budi sat, a ja ko u bunilu. Što je sad, kud kako, neeeeeee, opet posao, tko mi je ukrao jedan dan? Hoću spavatiiiiiiiiiii,

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

5 odgovora na vikend….

  1. Vesna napisao:

    skoro da je tako Ria, preko tjedna ispada da si cijelo vrijeme na poslu i onih par obaveza s malim popodne…a vikendom… sve bi htio, a vremena malo.. stati na loptu ….. budem kad-tad

  2. Nada napisao:

    vikend ah,svaki je isti,ovaj sam provela doma,nisam bila za ništa…

  3. ria napisao:

    Ženo, tebi je bolje raditi. Izgleda mi da imaš manje obaveza u radnom tjednu, nego za vikend.Znam, znam.. Sjećam se iako je bilo davno. Svašta bi čovjek i sve ostavi za vikend, a onda vikend ne traje dovoljno dugo… Voljela bih da ti se želja ostvari, da malo staneš na loptu. Uživala bi, barem prvo vrijeme..

  4. Vesna napisao:

    ja sam ovaj vikend kod kuće samo prespavala, a u Samoboru je bilo standardno dobro, da sam se sjetila ponjeti fotić naljepila bih par slika, a ovako friška figa

  5. Adrijana napisao:

    i meni je ovaj vikend projurio…maškare…gosti…nedjeljna jutarnja kavica…i eto…trebala sam ići sinoć u Samobor…ali padao je snijeg i nije mi se dalo,pa sam lijepo ostala doma i popodne provela čitajući,spavajući i malo uz tv….a danas se već radi……jutrooo

Odgovori

