perverzija ;-))

Mali Perica pita svoju učiteljicu može li razgovarati s njom poslije sata. 
Ona prihvati. 
Učiteljica: Onda, šta želiš reći, Perice? 
Perica: Mislim da sam previše pametan da ostanem u ovom razredu, dosađujem se. Želio bih  preći direktno u Gimnaziju. 
Pošto je o tome obavješten i direktor, on upita Pericu da li želi polagati test. Perica prihvati bez oklijevanja i direktor počne sa testom. 
Direktor: Hajde, Perice, da vidimo, 3 x 4? 
Perica: 12! 
Direktor: A 6 x 6? 
Perica: 36, gospodine direktore. 
Direktor: Glavni grad Japana? 
Perica: Tokio. 
Test se nastavlja slijedećih pola sata, Perica ne pravi nijednu grešku! 
Na kraju testa, direktor je zadovoljan, ali učiteljica pita  može li ona postavi nekoliko pitanja. Obojica pristaju i ona počinje. 
Učiteljica: Dobro, Perice. Krava ih ima 4, a ja ih imam 2, šta je to? 
Perica: Noge, gospođo. 
Učiteljica: Točno. Šta se može naći u tvojim hlačama, a u mojim ih nema? 
Direktora iznenadi pitanje… 
Perica: Džepovi, gospođo. 
Učiteljica: Dobro, Perice. Gdje žene imaju najkovrdžavije dlake? 
Direktor se sprema da intervenira kada Perica odgovori. 
Perica: U Africi, gospođo. 
Učiteljica: Šta je meko, ali, na rukama  žene, postane tvrdo?
Direktor razrogači oči, ali Perica odgovora. 
Perica: Lak za nokte, gospođo. 
Učiteljica: Šta muškarci i mi žene imamo na sred nogu? 
Perica: Koljena! 
Učiteljica: Dobro. A šta udana žena ima šire od neudane? 
Direktor ne može vjerovati svojim ušima! 
Perica: Krevet, gospođo. 
Učiteljica: Koji dio mog tijela je često najvlažniji? 
Perica: Vaš jezik, gospođo. 
Učiteljica: Koja riječ  počinje slovom  "p" a označava nešto što može biti vlažno ili suho i što muškarci vole gledati? 
Perica: Put! 
Direktor, bez daha, sav mokar od znoja, odluči  prekinuti test i uzviknu: Neću te poslati u gimnaziju, već direktno na fakultet! Čak bih i ja odgovorio  pogrešno na sva pitanja iz testa… 
  
  Naravoučenije: Čovjek sa godinama postaje PERVERZAN!

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

9 odgovora na perverzija ;-))

  1. Jitanek napisao:

    ha ha drugi dio testa svaki odgovor netocan, a jadna majka ni u vrtic me nebi poslali……

  2. nina napisao:

    čovjek sa godinama postaje perverzniji

  3. Vesna napisao:

    pa Ružo ja to nijam vidjela kod tebe, a očigledno niti itko drugi jer bi inaće netko nešto napisao… hmmmm odo sad kod tebe prekrenuti prostor

  4. edisa napisao:

    hehehe….znači li to da bi ponekad trebali obnoviti znanje ili jednostavno ostati perverzni…

  5. Zlatko napisao:

    kakav test baš se zamisliš mislim da bih 99% muško-ženskog roda odgovorili i kao direktor iz priće.pozdrav…..

  6. Never napisao:

    Čekaj , ovo sam i ja stavila na space neki dan….telepatija ili dosier x….ili perverzija …hahaha…

  7. ria napisao:

    I ja bih ga na fakultet ;-))

  8. Vesna napisao:

    ja sam prvi dio testa rješila točno, a drugiiiiiiii svaki odgovor krivi ha ha ha, a je mi se mašta iskvarila

  9. Adrijana napisao:

    heheheheheh…da…djeca su ne iskvarena……i ja sam na sva pitanja koja je postavila učiteljica odgovorila pogrešno…hihihihiihihihihi

Odgovori

