zub vremena…

Baš sada gledam kako sam se u zadnje vrijeme nešto ulijenila, nikako da napišem nešto novo. Stavim pokoji vic i to je to. Kad malo bolje razmislim ništa se takvoga nešto zanimljivoga niti ne dešava. No sada me je snašlo nešto.. hmmmm kako to nazvati «zub vremena». Nisam sigurna da je to dobra terminologija, ali radi se o zubima. Stavove o zubaru smo pretresli svojevremeno, ono tko ga se boji, tko nema nikakvih problema itd….
Kao obično nisam htjela o zubaru, nego o zubima. Prije cca nekih tri tjedna perem ja zube, a ono pojavi se krv (nije baš neki lijep primjer). Pripisala sam to novoj četkici koja je tvrđih vlakana, no što dalje stanje se ne popravlja nego kad god ja četkicom trljam krv se pojavi. Jučer  ujutro stala ja pred ogledalo i promatram ja te svoje zube pažljivo….a ono imam što vidjeti.. Zubno meso mi se na očigled povuklo, i daljnja dva zuba mi se lagano klimaju. Ništa uzela ja telefon u ruke i zovem zubarku… kaže mi ona da je u velikoj gužvi, ali neka skočim do nje pa će pogledati o čemu se radi, da misli da zna što je, ali nije sigurna. I tako sam došla na posao i u neko doba skočila do nje. Gleda ona to sve skupa i kaže «To ti je draga moja početak paradentoze!» i naručila me da dođem da detaljno sve pregleda i vidi od kuda i kako krenuti sa liječenjem. U međuvremenu mi je dala nekakvu pastu za zube (koja je toliko odvratna da sam se sinoć skoro izbljuvala od nje) i neka s njom dobro trljam, ne toliko zube, nego meso i da bi se trebalo privremeno sanirati dok ne poduzme daljnje korake… Ne moram vam reći da mi je mrak pao na oči i nikako mi nije jasno od kud sad to. Istina nemam baš nekakvu kvalitetu zuba, dosta ih je plombirano, ali redovno idem kod zubara na kontrolu….a ovo je krenulo iznebuha odjednom. Sada mi samo to treba. No kako je rekla odmah sam reagirala pa će pokušati spasiti  što se spasiti dade. Veliki udio u tome imaju svi mogući  i ne mogući lijekovi koje sam u zadnje vrijeme dobivala… bem ti kako to krene jedno povlači drugo… ili je samo kako se kaže «došao vrag po svoje» i načeo me «zub vremena». Uglavnom, bilo kako bilo, kada perete zube i pojavi se krvarenje nemojte to olako pripisivati novoj četkici nego promatrajte pomno promjene.

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

16 odgovora na zub vremena…

  1. kimi napisao:

    Nemislim da je to "zub vremena" ja imam više god.zubi su još dobri,idem zubaru po potrebi ne tako često,svaki puta zubar kaže da imam dobre zube….mislim da je u pitanju geni,ishrana (što više mliječnih proizvoda,koje jako volim)……iskrene želje da to saniraš….

  2. Never napisao:

    Stanje se stabiliziralo ,ali povremeno dođe do parcijalne upale , ono kad osjećaš nateknuće i bol u jednom dijelu desni….kod mene je to u stvari dosta rano počelo , već sam se navikla nositi s time…dokle će zubi izdržati je pitanje vremena……geni…jbg….

  3. Zlatko napisao:

    zdravstvo pokriva samo klasiku pojedina umetanja i krune ne pokriva zato i kažem samo socijalne zube.ljep pozdrav. inaće tehničar je iz Zg. a ortodontica iz broda a doktor iz Vinkovaca ljep tim.

  4. Vesna napisao:

    ja danas bila kod zubarke da mi napiše recept za antibiotik i da uputnicu za Perkovčevu, ali prvo me pitala – imam li dopunsko?nakon toga u apoteci opet isto pitanje- Imate li dopunsko? tako da se meni moje isplatilomoja je zubarka privatnik, ali ima ugovor sa zdravstvom, tako da ne plaćam ništa, ali čuj nikada ne znaš kada ti i gdje zatreba zubar pa tako ću imati na umu da ima tamo u tvom kraju neki dobardeset godina? ajme mene…. daj reci jel se to stanje stabilizira nakon nekog vremene?

  5. Never napisao:

    Tvoje probleme imam već desetak godina.Uspješno zaliječeno odvratnom pastom i nekim sprejem….nasljeđe , valjda……

  6. Zlatko napisao:

    Hm. Tema zubi ? zvuk bušilice strašno? U ovome slučaju nema se što razmišljati nego lječiti svoje zube jer i zubi ako su loši osobito pokvareni prave jako veliku štetu na naš organizam a osobito na razvoj kardivaskularnih bolesti. dokazano je da zubi koji se ne popravljaju ili ne izvade direktno djeluju na bolesti srca!!razlog zbog kojih se zubi kvare osim nehigijene su sljedeći. kod žena salabe usljed trudnoće i poroda zatim nasljedni faktor potom tko got je bio pod totalnom anestezijom znači na operacijama bilo čega isto dolazi do oštečenja zubi, pa tek poslje toga je čimbenik slatko i ostalo.A ako tko treba dobrog zubara i može doći u Vinkovce rado ću vam preporućiti jer je vrhunski..a daleko jeftiniji od npr Zagrebačkih stomatologa. pozdrav moje dame….

  7. Adrijana napisao:

    pa eto prošla već 2mj. ove godine,ide i 3. a ja još nisam ni jednom bila kod doktora…e pa sad…iskreno nisam još odlučila hoću li ili ne…

  8. Vesna napisao:

    čekaš do zadnjega, ja sam svoj faksirala (nisam ga nigdje nosila) i doma mi je došlo sve poštom

  9. Adrijana napisao:

    hajde super…jedna briga manje…moj zahtjev još uvijek u ladici…heheheheh

  10. Vesna napisao:

    ha ha ha bem ti dopunsko, imam ga, rješila sam to , kartica mi je u džepu

  11. Adrijana napisao:

    dopunsko imaš,nadam se…sad će ti trebati ?

  12. Vesna napisao:

    Ria kod neme nije nasljedni faktor u pitanju barem koliko ja znam, mama je imala lijepe bjele zube istina nisu bile neke kvalitete imala je dosta plombi, a tata ima žute zube isto tako pokvarljive i iz razloga jer nije išao kod zubara ostao je bez njih, on zna reči da ih je pojeo, tako da su ti fakroti uklonjeniZnam Adrijana da nije za igranje, i zato sam odna otišla kod svoje zubarke da pogleda.. i kako je rekla dobro da sam odmah skužila jer ćim prije se krene sa lječenjem bolji su rezultati.. preostaje mi samo da se pridržavam savjeta i uputa

  13. Adrijana napisao:

    Paradentoza je gadna stvar i nije se s njom za igrati,jer bi ti se stvarno moglo desiti da ostaneš bez zubi…zato treba liječiti i znam par slučajeva koji su uspješno završili liječenje,ali je bome trajalo i trajalo. Moja vjenčana kuma je prošlo ljeto isto zbog paradentoze promijenila većinu zubi…sad ima skoro sve socijalne…dakle…redovno kod zubara i liječi,nema ti druge…nažalost…

  14. ria napisao:

    Pa mopj stari je izgubio zube zbog paradentoze. Nasljedno, kažem. A i on je svojevrsni manijak, zubi od titanija ne bi izdržali ono što je on radio sa svojima. Znao je jesti juhu koja je morala prvo provrijeti, inače nije dovoljno topla. Na takvu juhu u kojoj se čudim da nije jezik skuhao, je popio obavezno kriglu ledene vode. Zamisli ti taj temperaturni šok za zube. I uvijek tako, od kad znam za sebe.

  15. Vesna napisao:

    Na mjesto kutnjaka, hmmm možda se može staviti kruna, tako da se pričvrsti na zub prije njega… Ja se bojim da meni moji ne krenu ispadati u bem ti..

  16. ria napisao:

    Dosta toga ti je nasljedno, bez obzira koliko si redovna kod zubara ili ne. Recimo u familiji moje svekrve nitko, ni muški ni ženski, nisu imali zube već do 30-te godine. Svi imaju socijalne, uključujući i mog muža. Ja sam ti, kao moj Junior, imala pokvarene kutnjake još u osnovnoj. A stvarno nisam jela toliko slatkiša da je to mogao biti razlog. I ja osjećam probleme u zadnje vrijeme. Zubi su mi postali nešto osjetljiviji i sve me strah da ću ih morati povaditi. Kako se stavlja proteza samo na mjesto kutnjaka? Ja mislim nikako.

Odgovori

