to je vrijedilo čekati….

 

  

U život kunem se
Krivi ljudi su mučili moje tijelo
A ovaj osmijeh na mom licu
To je tvojih ruku djelo

U kutu stol za dvoje
Na rubu sreće suza je pala
Tvoja ruka preko moje
Kiša je zauvijek stala

Nebo su pokrile zvijezde sjajne
I tajne su prestale biti tajne
To je vrijedilo čekati

I svaki dodir tvoj nema cijenu
Od tužne si stvorio sretnu ženu
To je vrijedilo čekati

Što ako ne budem tebe vrijedna
Ili sreća nas ne želi
A prava ljubav je samo jedna
Tebe tražim život cijeli

 
za …

 

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

7 odgovora na to je vrijedilo čekati….

  1. Zlatko napisao:

    Rijeći pjesme su super jedino mi se toni tu ne uklapa.

  2. kimi napisao:

    Prelijepe riječi ove pjesme a dobro je izvode Ivana i Toni…..pozzz….

  3. ria napisao:

    Ma kupila princez-krofne i napravila sam samo kinder pingui. Nije ni dugo trajalo, dobro je ispalo (Bogu hvala!). Sramota me baš da nisam u stanju 6x godišnje napraviti kolače (naša 4 rođendana, Božić i Uskrs), ali uvijek njanjam oko toga. Radije bih kuhala kompletan obrok za 70 osoba, od juha, mesa do nekoliko vrsti priloga i salata, nego napravila kolač.Dobra pjesma…

  4. Adrijana napisao:

    I meni se sviđa pjesma……a kad mi se ne rade kolači…kupim ih

  5. Never napisao:

    Obečala sam palačinke večeras…opet…..Sviđa mi se ova pjesmica…..

  6. Vesna napisao:

    Ima friških Domačica i Napolitanki u dučanu, eto još su tople.. da im tako nešto serviraš iznenadila bi ih samo tako… a otvoriš im i sliku sa čokoladicama na monitoru i samo kažeš poslužite se… popadali bi na pod .. ha ha ha ;-))

  7. ria napisao:

    To je vrijedilo čekati! nikada nitko ne kaže za moje kolače. Mater im, sada zbilja moram nešto speći😦 Uf! Ja bih radije one tvoje čokoladice stavila pred goste i gotovo!

Odgovori

