jutarnja kavica..

Evo ove tri piju svako jutro zajedno kavu na poslu… hmmm baš nekako kao i mi ovdje.. pijem kavicu i čitam što je novoga i na neki način razgovaram s vama.. samo valjda ne bude ni jedna od nas prošla kao kao jedna od njih.. ha ha ha
 
 
Tri žene stalno zajedno piju kavu u firmi i časkaju u vrijeme pauze.
 
Zamislite, – reče jedna od njih, – pipnem ja jutros jaja mome Peri, a ona hladna kao led.
Sutradan druga kaže:

– Provjerila sam: i mome Ivanu su isto ledena jaja. Baš je to čudno!
Slijedećeg dana nema one treće žene. Ona se pojavi tek posle 5-6 dana sa vidljivim modricama i šljivama.
– Pa gdje si ti ? – pitaju je.
-…. i ja pipnuh jaja mome Milanu, a ona vrela!

Pitam ga ja: A, kako to da su tebi jaja vrela, a Peri i Ivanu su jaja hladna.!?
 


O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

19 odgovora na jutarnja kavica..

  1. Vesna napisao:

    razgibavamo prstiće ne bi li ćim brže pričaleEdisa drago mi te vidjeti, a zato nema tvoje slikice ti se to mobitelom spajaš. Samo polako kad dođe Adsl sve ćeš ti pohvatati i nadoknaditi, do tada veliki pozdrav

  2. edisa napisao:

    Ja nisam pipala nicija jaja cekam Adsl pa da se tivram ako se neko pita.Puno pozdrava za sve spejs grls!P.S.mobili je strasno skup pa ne stignem pojedinacno …ah da pretinac je zatrpan porukama…bas vam nedostajem …pusa…ipak

  3. nina napisao:

    jebo vas, a jeste se raskokodakale!meni je tačerica bila zakon.

  4. Never napisao:

    Društvo odlazi u klinac ( s oproštenjem) Znači ostaje jedino obitelj , ako je i ona u banani….sranje….žena drži tri kraja kuće i luda je svaka koja dotičnom ne zavrne vratom ak ne prije onda na spavanju….šalim se , ali pojedinim greškom rođenim osobama treba pokazati gdje im je mjesto , za stolom ili među zvijerima….Nije lako , ali nema lijepog način nasilniku objasniti da nešto nije u redu s njim nego na jedini način koji razumije….

  5. Vesna napisao:

    To za sada gledamo samo u filmovima. Bio je jedan nedavno na televiziji o takvoj jednoj školi u općem rasulu i kako profesori nastoje uvesti reda… i koliko ga ne fermaju niti za suvu šljivu. Gledam sad je svoje djete, učim ga da se ne smije tuči i započinjati prvi tuču, ali bem ti braniti se mora znati..

  6. ria napisao:

    Neće biti bolje, jer ja gledam samo ove moje iz Australije za kojima kaskamo. Bit će sve više bandi, sve više netrpeljivosti. Kod njih su škole DOSLOVNO kredom podijeljene na teritorije bandi i učitelji i direktor spuštene glave tuda prolaze, sretni da ih ta banda ne dočeka negdje na prakiralištu. Ako moraš kroz nečiji teritorij do slijedeće učionice – plati! Pričao mi taj moj bratić i stvarno ne mislim da laže. Već mi je to pričala i njegova mama. Nema te vrste diskriminacije zbog koje ne možeš nastradati: zbog boje kože, nacionalnosti, vjere, spolnog opredjeljenja… Ma neko će te izlemati eto kao i kod nas, jer mu je došlo.I šta da ja radim, molim lijepo, ako se moja kćerka uda za nasilnika? Kako ja onda oblikujem budućnost svoje djece? Oprostite, ali svi smo zajedno u istom dreku i ako se SVI ne trudimo napraviti reda, ona djeca koja su neodgojena na neki način "zarazit" će i dobre i normalne. Pa šta da radi moja kći, moj sin, tvoj sin ako ga nasilnik napadne? Morat će silom odgovoriti na silu. A onda kad jednom krene… To je u neku ruku kao droga – lakši izlaz za one koji se ne znaju snaći u životu i nositi se sa svakodnevnim frustracijama. Biti nečija žrtva rađa frustraciju…. i onda beskonačna spirala

  7. Vesna napisao:

    Slušala sam sad na radiju da je ponovno priveden jedan od onih koji je prebio Luku Rica, navodno je opet nekoga pretukao i pušten je opet da se brani sa slobode… Eto kud vodi, tko jednom ogrezne u takvo nešto, krene i dalje tim stopama…a što rade naši zakoni ništa ne mjenjaju se. Samo kad pogledaš kakvih je sve filmova danas na televiziji koje djeca gledaju… istina pišu gore u čušku godine ispod kojih se ne preporučuje da djeca gledaju.. no svejedno kad te nema kod kuće onau to bleje.. ili gledaju kod nekoga… I što im pada na pamet…pa da zašto nebi i ja tako nešto probao… Ne znam što bi se trebalo desiti i koja bura pokrenuti da se to sasjeće u korijenu kako bi nam bila bolja budućnost… Sada će neki reći da riba smri od glave i da je sve stvar kučnog odgoja… hmmmm ima nešto i u tome… mada ja držim da je ta glava ovo naše društvo (ne ovo na spacesu) koje smrdi i ne poduzima ništa… sretno nam bilo

  8. ria napisao:

    U šta mislite da će odrasti ove generacije koje danas smatraju da je u redu iz dosade nekoga prebiti na mrtvo? Treba educirati njih, da nam budućnost bude bolja… Ovako budućnost ne izgleda previše blistavo i sve ide sa zla na gore.

  9. Vesna napisao:

    pridružujem se vama Stop nasilju nad ženama!dobro jutro

  10. kimi napisao:

    Da baš ovo što je Adrijana spomenula vezano za Veliku Britaniju slušala sam na radiju,i baš sam se iznenadila,mislila sam samo je topreviše prisutno na ovim našim prostorima,ali sve prisutno je u cijelom svijetu….mi žene smo drugi pol to je činjenica,mislim da ni jedna žena netreba trpit i živt sa zlostavljaćem. Stop nasilju nad ženama!!! Takođe bilo kakvom nasilju!!

  11. Adrijana napisao:

    Istraživanje o nasilju u obitelji provedeno u Velikoj Britaniji šokiralo je javnost. Naime, petina muškaraca priznala je da smatra da je u redu udariti ženu ili djevojku, a deset posto njih smatra da je posve prihvatljivo udariti partnericu koja flertuje s drugim muškarcem .(t-portal)Nikakvo nasilje ne opravdavam,pa tako ni nad ženama. Muškarci koji tuku žee su iskompleksirani slabići…ali imaju ipak jači udarac od žene koja ih prima. Zašto to žene trpe,neznam,i često se to pitam. Očito ni one nisu skroz načistu sa sobom i svojim životom,što žele što ne…nisu sigurne u sebe…i tako trpe batine iz dana u dan iz godine u godinu,dok ne završe nažalost kobno,tj.smrću. Uvijek nađu neku ispriku zašto ostaju sa zlostavljaćem. Ali ostaju i to je prestrašno. STOP NASILJU NAD ŽENAMA !!!!A svoju djecu branim kao lavica i spremna sam na nemoguće.

  12. Zlatko napisao:

    Dame moje ovo nije tema za mene da je upitanju nekakva romantika i slično to da. Ali nasilja što se tiće trebalo bi svakome koji ga vrši vratiti po starome zavjetu.oko za oko zub za zub.

  13. Vesna napisao:

    Žene koje si tako nešto dopuste stvarno niti meni nisu jasne… ja se sa svojim i posvađam i ima dana kadi smo znali svašta izgovoriti, ali nikada niti jedno nije diglo ruku na drugo… to bi mogao napraviti samo jednom i nakon toga bi skupljao stvari po ulici. A kada je dijete u pitanju.. oči bi mogla iskopati onome tko mu naudi (pri tome nisam mislila na ono kad ga mlatneš po guzici jer je zaslužio), ali po glavi e to je već drugi par kolača.

  14. ria napisao:

    Koliko god bezdušno izgledala, ne razumijem žene koje si dozvole da ih netko izlema i ne brane se. Majke ti, ako nema snage u njima, imaju "priručna sredstva": razvaljač (ili rasukač kako mi to zovemo), dasku za rezanje mesa, pepeljaru… Tko god bi se usudio mene povrijediti, ne bi prošao bez ogrebotine, a ja da izgledam kao automobilski udes. Jednostavno ne razumijem kada mi kažu (na žalost, srela sam nekoliko takvih osobno): Još bi me gore prebio! ili Ubio bi me! Ja bih radije završila u bolnici ili u mrtvačnici, nego dopuštala sebi da se iživljava na meni, a takvi najčešće prijeđu i na djecu. Za bezdušno mlaćenje djece, kažem otovreno pa taman me to koštalo glave jednom, ja bih i vlastitog čovjeka koji ih je napravio gadno povrijedila. Da mi mlati djecu – nož, sataru i pravo u ruku kojom mi je povrijedio dijete. Ne daj Bože da mi netko siluje dijete – ne znam gdje bi mi bila granica. Ne bi me zastrašio pakao, ni vječnost u mukama, kamoli doživotni zatvor… Greška bi bila, gadna greška, pomisliti da bih ja kršćanski oprostila.

  15. Vesna napisao:

    naravno da jesu, kada bi svi imali isto mišljenje o svemu ne bi nam bilo toliko zanimljivo… jer svako od nas (bez obzira koliko bili slični) razmišlja na svoj način

  16. Adrijana napisao:

    …pa zar bit našeg druženja i nisu rasprave uz sve ostalo ?

  17. Vesna napisao:

    i meni je ugodno ovako popiti kavicu, barem je pijem sa nekim tko mi paše, a ove moje na poslu samo bi tračale i ogovarale a to mi se nedavic ili ne Ria ali i u njemu je nasilje prisutno, evo sada neću pobjeći kao neki dan

  18. ria napisao:

    Bolje da ne komentiram nasilje, onda će se to pretvoriti u raspravu, a trebao je samo biti vic dana

  19. Adrijana napisao:

    Obožavam popiti prvu jutarnju kavicu u dobrom i ugodnom društvu…odmah mi dan izgleda ljepše….a kad sam sama pijem kavicu sa vama i opet mi je fino i ok….

Odgovori

