transkript..

zanimljivo?  istinito?  moguće (akteri razgovora biti će vam jasni kada pritisnete link na dnu stranice)
 
F.L.: e.. ja sam…
I.S.: vidim, vidim.. reci…
F.L.: možeš pricati?
I.S.: ne mogu sad… ajd nazovi me za sat vremena.
F.L.: vrijedi…

(za sat vremena)

F.L.: ej.. evo mene opet.
I.S.: reci…slušam te…
F.L.: gle… ne znam da li pratiš ovo sa kamatama vani… jebiga, sve su niže… u cijeloj europi se kamate spuštaju… trebali bi i mi, a mene žabari a i ovi naši stišcu da držim kamate na istoj razini… a kojekakvi likovi upadaju u poslovnice… prijete… neki dan jedan porazbijao mi pola poslovnice… prijete da ce raznijet i sebe i banku. ljudi koji su malo bolje upuceni dolaze u poslovnice i prave sranja, traže objašnjenja… ne znam ni sam koliko mi je djelatnika na bolovanjima zbog stresa… i oni se boje… jebiga… svaki dan dobijam po nekoliko malova.. neki si i prijeteci…
I.S.: hm, da, da…
F.L.: ne znam da li da pokrenem policiju zbog toga… ili …
I.S.: ne, nemoj ništa pokretati.. nikakvu policiju… ne treba nam publicitet te vrste. to ce samo ohrabriti ostale.. to nikako…
F.L.: ma tako i ja mislim…ali velim ti…. trebali smo spustiti kamate vec prije par mjeseci a mi ih držimo …. imamo najvece kamate u europi.. vece nego u bosni jebote… pa libor za švicarski franak je na 0,7 %,…a mi vec digli kamate za 30%… i rate na kredite su skoro za toliko porasle … mislim …i kada smo se svi namirili i uzeli koliko je tko htio, opet je povecanje dobiti u odnosu na predhodnu 40% vece… i to kao u vrijeme nekakve krize… što da ti kažem… morao sam te nazvati… i sam znaš tko su sve dionicari banke…
I.S.: znam, znam… samo… što ti je to libor?
F.L.: to ti je prakticki koliko mi placamo kamatu drugim bankama…
I.S.: aha… u kurac… i ta europa… i ti švicarci… nek idu u kurac…
F.L.: e… i što sad… ako spustim kamate nece biti vrhnja kao u do sada… a znaš da smo navikli da se ima… a ovce ne možeš šišati kol’ko ‘oceš, vec samo do kože… kužiš što hocu reci…?
I.S.: da, da… gle.. kamate nemoj nipošto spuštati… a nece ni druge banke…
F.L.: ma kako nece … evo baš sam razgovarao sa B.P. prije neki dan i on veli… idu dolje sa kamatama… kaže ovo više nema smisla da se ovako deru ljudi…
I.S.: o tome ne brini… to cu ja srediti s njim.. a ostali ce šutjeti i uživati…
F.L.: i što sad.. što da radim?
I.S.: e, jebiga stari.. pa drkaš se po toj banci godinama i još nisi naucio neke stvari… pa ja to rješavam vec godinama na isti nacin….
F.L.: što … ? ne kužim ..što ?
I.S.: ma dobro .. nema veze… dobro je da si se meni obratio… gle… da bi nekog dobro opalio moraš ga najprije dobro podic… dakle bacit malo u zrak pa onda zanahnut palicom i kad se krene spuštat, .. e onda ga zavališ palicom svom snagom. veliš ljudi.. ovi upuceniji traže da se kamate smanje… ma njih je malo… zar ne? …oni su manjina…?
F.L.: ma jest ali, hm….. vecina ih placa dok mogu i uglavnom šute i trpe… ali ima ih glasnih… objašnjavali smo povecanje kamata sa nekakvom krizom… pa onda … jebiga… ispalo da imamo rekordnu godinu po dobiti… pa smo onda objašnjavali da su i kamate vani rasle… ali jebiga .. evo vec par mjeseci padaju.. sada su kamate vani na rekordno niskoj razini…. ne znam više što da izmislim… nisi ni ljudi tako blesavi…
I.S.: ma nisu kurac moj… ne misliš na dance, vec na hrvate, zar ne? hohohohoh.. hgr, grh.. hehehehe
F.L.: da, naravno… hahahaha…
I.S.: ovako ceš: ajde ti lijepo digni kamate još gore..
F.L.: .. ma kako misliš još gore.. jebote , pa ubit ce me netko…
I.S.: cekaj cekaj.. smiri se…. samo polako …cekaj da završim… digneš kamate i šokiraš ljude… neka se smrznu od straha… neka padnu u ocaj… nek im se tresu gace… jer ne mogu ništa… moraju placati rate… a onda još jedan šok.. ali onaj put pozitivni… jednostavno odustaneš od povecanja kamata… i ostaviš ih na istoj razini… vjeruj mi .. svi ce biti oduševljeni… naprosto sretni..
F.L.: bemti… po to je to. kako se toga nisam sjetio…
I.S.: hehehe… znaš onaj vic o sinu i ocu odvjetnicima?
F.L.: znam, znam… sad shvacam…
I.S.: e.. to ti je slicno… ja se držim tog recepta vec godinama i nikada nije omanuo.. baš uvijek pali… UVIJEK.. upamti to. idemo naprijed… hahahaha… ali gledaj… nemoj dugo razvlaciti s tim… mislim… da povlaciš povecanje.. najviše 24 sata… najbolje da povecanje najaviš u ranim popodnevnim satima… da mediji to saznaju i prenesu.. neka bude na naslovnicama a vec slijedece jutro mi kao nešto razgovaramo .. mislim vlada i zagrebacka banka… pa ti, odnosno banka kao odustanete od povecanja… jer, kao mi … jebiga… ako se to bude razvuklo na par dana.. pojavit ce se oni kreteni na internetu.. oni sa fejsebuka… pa ce dignut galamu.. a onda smo u kurcu… mora da ti bude jasno, nikako ne želim da ispadne da se odustajanje od povecanja kamata protumaci kao pritisak niti na nas niti na vas… to mora da bude kao da sam ja to sredio… razumiješ?
F.L.: e jesi baja… baš si majstor. u redu… tako cemo napraviti… sredit cemo da sve izgleda kao pravo… razradit cemo povecanje za sve vrste kredita.. pa pola posto ovaj pa jedan i nešto posto onaj kredit.. i tako… bez brige… premda do sada nikad nismo medije obavještavali o povecanju kamata… vec samo ovim papcima proslijedimo obavijest… ali ovaj put cemo napraviti drugacije.. idemo samo prema medijima…
I.S.: opet ti govorim….meni je bitno da ja ispadnem kao onaj tko je sredio stvar.. mislim ja… vlada.. naravno. ali ZNA SE tko vlada … jebiga tko je vlada… pa ja, naravno, nije valjda jadranka vlada?… hahahahaha…. a jest ovaj narod stoka… u picku materinu ovo nema nigdje…
F.L.: kužim, kužim.. zna se tko je gazda… hehehehe
I.S.: tako je… što se tice medija, …novina…znaš i sam koji su naši… i kome treba poturiti informaciju?
F.L.: ma jasno da znam… samo, kad misliš da je to zgodno napraviti?
I.S.: pa ne znam.. trebalo bi razmisliti.. jer to ce u suštini, na kraju, izgledati kao dobra vjest, zar ne?
F.L.: da, da…
I.S.: ..pa onda bi trebalo to iskoristit za ubiti još koji muvu kad se to samo od sebe nudi… hehehehe…gh,grh..hihihi…
F.L.: da, da…hohohoho… hgr.. ghrh…
I.S.: gle… pred kraj godine ide nekoliko poskupljenja koje krecu od prvog, plin, struja i tako to… a i ovo sa zravstvom krece… onda je dobro da malo rasveselimo ovu bagru u to vrijeme, da se malo sve to prekrije i da se zamaskiraju te loše stvari….da, mislim da je kraj godine idealno vrijeme…
F.L.: onda kad? 30.12?
I.S.: to je utorak, zar ne?
F.L.: da.
I.S.: .. a srijeda se vec ne radi… mislim radi onaj ‘ko mora.. hahahahaha… ma mi smo to u vladi sve spojili… mene nema u zagrebu uopce taj tjedan i ni naredni.. ali ja ti i ne trebam… sve možeš sam sa svojima, je l’ tako?
F.L.: da, da.. mogu.
I.S.: hm…ne, ne.. neka objava bude u ponedjeljak 29.12. a mi, ja… kao promptno reagiramo i vi kao pod pritiskom a puni razumjevanja i zbog socijalne i društvene odgovornosti kao odustanete od povecanja kamata i kao izvlacite lovu iz rezervi da pokrijete gubitke…. može?
F.L.: ma može prijetelju… svaka cast… ne znam što bih ti rekao.. kako da ti se odužim…
I.S.: …hehehehe… pa smislit cemo nešto… a ostao si mi dužan i za ovaj novi zakon … ono o bankarskoj tajni…
F.L.: znam, znam.. samo reci…
I.S.: gle.. poslat cu ti par imena … sve su to djeca ovih mojih krkana… jebiga… nekakve škole imaju.. neka privatna ucilišta … što ja znam…
F.L.: a to nije bitno…
I.S.: .. da… mislim da ih ima cetvero ili petero… pa postavi ih negdje da se vrte… tamo u onaj svoj ZB Invest ili negdje gdje se ne vide… svakom po 10 tisuca neto.. na jedno godinu dana pa cu ih ja povuci poslije kao ljude s iskustvom u neko ministarstvo….
F.L.: to smatraj riješenim.
I.S.:… a trebati ce mi nešto para za lokalne izbore… o tome smo vec pricali…
F.L.: može… dogovoreno. a ovo za izbore cemo se još dogovoriti. ajd’ pozdravi ekipu i suprugu… cujemo se.
I.S.: i ti isto.. budi dobar i cuvaj se.. ak’ što zapne… telefon imaš.
F.L.: da, naravno…

 
http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=cbb95104-8ffc-4722-8cf7-8ca91e50fd53&readcomment=1&page=0&orderBy=up&isbad=03e3bca4-3eb6-479e-942f-f50617249a75
 

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

9 odgovora na transkript..

  1. Vesna napisao:

    lihvaridobro si to napisala "ako", ali nije kvaka u tome ako je doživiš, nego možda uopče ne bude mirovina kada na nas dođe red, možda ih ukinu…. ha ha hadobro jutro

  2. Adrijana napisao:

    I ja imam stambeni na punih 25 g… ma nije mi puno ostalo…još samo 20 god. ….taman ću ga otplatiti do mirovine…ako ju uopće doživim….hahahahhahahaahah

  3. Vesna napisao:

    Ma u kojoj vi to banci imate otvoren tekući? Ja sam u Erste banci i imam minus i recimo da sam malte ne cijelo vrijeme u minusu ali ne dobijem toliko puno kamata

  4. Never napisao:

    Imam stambeni….grrrrr…..

  5. ria napisao:

    Mi uvijek završimo u nekom minusu, jer se obračun radi 1. – 1.,a plaća je 15., tako da kada se zbroje kamate na minus… Bude bogme oko 200-300 kn mjesečno, ovisi. Kada to pomnožim x12, vjeruj mi da ja godišnje ne mogu izdvojiti tu sumu sebi za odjeću i obuću koliko damo banci praktički ni za šta. Dobro, hajde kamate na minus.. ali gle ti đubrad koliko ti uzmu. A mi stavili 600 kn Junioru, oročili na 12 mjeseci i dobili 612 kn! 12 kn kamate na 12 mjeseci! Zamisli da ti njima duguješ 600 kn 12 mjeseci, koliko bi ti onda zapaprili

  6. Vesna napisao:

    Ma ne vjerujem niti ja da je istinit od slova do slova, kao što reče Ria mašta nema granica. Samo isto tako ne bih dala ruke u vatru da nema barem malo istine u svemu tome. Ipak banke ne mogu same od sebe bez ičije podrške raditi što hoće. Ria kad si već spomenula te naknade ..bem ti ja imam tekući i s njega plaćam sve račune internetom i ajd sad bude naknada po pojedinoj uplati čak bi se usudila reći manja nego na pošti…ali kad mi na kraju mjeseca krenu nabrajati sve te njihove uslugice nakupi se i do 100,00 kn

  7. ria napisao:

    Bilo bi komično, da nije tragično. Ne vjerujem u isitnitost (barem ja znam kako mašta može svašta!), ali iskreno – mislim da se upravo baš takvi razgovori vode, s takvim stavovima prema narodu, s tavim izjavama i idejama. Ne vjerujem da je itko krenio od toga kako pomoći narodu. Da je njima do pomaganja, bili bi Crveni križ, a ne Vlada. Banke… Prvo, je.. me tko me nagovori na MasterCard, digli smo 3 prozora (cca 5.000 kn) na rate, vratit ćemo toliko, da bih s manjom kamatom prošla da sam u nekoj štedno-kreditnoj zadruzi digla gotovinski kredit. Od kada imamo internet bankarstvo, vidim ono što mi nisu tako detaljno prikazivali na ispisima: uzmu ti novac kada digneš gotovinu na bankomatu, ako platiš račun kod njih daješ naknadu, za vođenje papira daješ naknadu, za to što si opeglao karticu isto imaš naknadu… Kad ti zbrojiš sve naknade i naknadice x 12 mjeseci, ispada da mi uzmu godišnje lijepe novčeke. A ne možeš tražiti od poslodavca da ti da plaću u gotovini. I opet bi te stigle naknade za plaćanje računa i…bla-bla-bla

  8. Adrijana napisao:

    Ja imam kredit za auto u švicarcima…i bome je rata porasla za 150 kn…ništa me više ne može iznenaditi…tako ni ovaj transkript…iako najvjerojatnije nije istinit….

Odgovori

