par slova…

Drage moje, evo mene sa par riječi.. Nije me otpuhao vjetar, niti proljeće lupilo u glavu nego sam po cijele dane van firme… tako i danas u 8,30 krećem za Rijeku. Kući dolazim poprilično kasno i nisam za ništa, a kamoli gledanje u ekran, padnem u krevet i do jutra me nema, a onda sve iznova.. Prpuštam vaše unose i ne stignem komentirati ni slova. Proći će i ovaj tjedan i onda sam tu na jutarnjem čavrljanju.
Velika pusa od mene.

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

8 odgovora na par slova…

  1. Adrijana napisao:

    heheheheheheheheh

  2. Vesna napisao:

    tako je…nema potrebe… živioo govornik ;-))

  3. Adrijana napisao:

    Pa zašto i bi brisala…nema potrebe…

  4. Vesna napisao:

    Stvarno sam bila u žurbi.. jer da sam skužila da su dva ista pobrisala bi jedan…a sad ovako neka stoje oba pa makar ista..žao mi pobrisati komentare…eto što ti je brzopletost ;-))))

  5. Adrijana napisao:

    Pa kad si napisala taj unos odmah su bila 2 ista…i još sam se čudila kako to da si unjela dva potpuno ista unosa…pa sam tražila čak i razliku…no…jok……hehehehehehehhe…očito u žurbi…eto misterija riješena…….jutrooo

  6. Vesna napisao:

    Pojma nemam kako se to desilo…sad sam vidjela da su dva ista unosa, na jednom su vaši komentari a na jednom drugi…. hmmmmm dosje xdobro jutro djevojke

  7. ria napisao:

    Ne kontam kako je Edisin komentar odvojen od naših. Upravo smo odgledali "Čudovišta iz ormara" na TV-u… Buu! :-))

  8. edisa napisao:

    Nije loše uzeti malo predaha do uobičajenih aktivnosti …mada to zapravo i nije predah …ali promjene su dobra stvar…Dobro jutro

Odgovori

