par slova…

Drage moje, evo mene sa par riječi.. Nije me otpuhao vjetar, niti proljeće lupilo u glavu nego sam po cijele dane van firme… tako i danas u 8,30 krećem za Rijeku. Kući dolazim poprilično kasno i nisam za ništa, a kamoli gledanje u ekran, padnem u krevet i do jutra me nema, a onda sve iznova.. Propuštam vaše unose i ne stignem komentirati ni slova. Proći će i ovaj tjedan i onda sam tu na jutarnjem čavrljanju.
Velika pusa od mene.

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

3 odgovora na par slova…

  1. Never napisao:

    Ah , moreee….uspiješ malo i guštati tijekom dana , nadam se……..

  2. ria napisao:

    Sretna i sigurna ti putovanja! Čujemo se koji drugi put…

  3. Adrijana napisao:

    Ma glavno da si ti nama živa i zdrava…unosi neće nigdje pobjeći….hehehehhehee…nadam se da ćeš malo i guštati u Rijeci ne samo raditi….

Odgovori

