moj izbor….

Evo i mog izbora za nadolazeće godišnje doba.. razlikuje sa malo u opusu od vašega, ali to je ono što ja volim poslušati….
 
 

uživajte……

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

6 odgovora na moj izbor….

  1. Vesna napisao:

    Ne volim baš niti ja opere poslušati u cijelosti, ali ima poneka arija koja mi se sviđa. Više volim valcere.. uglavnom instrumentale. Djeca obično niti ne znaju da slušaju tu vrstu muzike dok p njoj ne krenu učiti u školi, a koliko je samo crtanih filmova popračeno klasikom, ali je tako ne doživljavaju.Imaš pravo Zlatko, da mi onda netko pusti Radetzky marš … bilo bi svega na sve strane…

  2. Zlatko napisao:

    Definitivno kad si sam raspoložen i opušten onda se ovo može slušati i djeluje opuštajuće. Ali da ti je netko pusti u trenu kad te poput onih (GROSPIĆKI ) netko "iznervira" mislim da bih onda ova vrsta (klasike) bila kao doljevanje ulja na vatru!

  3. ria napisao:

    Čula sam je neki dan na Katoličkom radiu i baš sam pomislila: A mogla sam i to staviti umjesto "Crvene jabuke", da malo prodrmam stvari. Ne mogu reći da takvu glazbu namjerno slušam, da ću sad uzeti CD i – eto sad (iako imam par takvih CD-a). Ali kada je čujem, bilo da djeca puštaju svoj CD iz glazbenog ili da je na radiu, nije da mi je mrska. Ali ne mogu dugo. Jednom sam s školom bila gledati "Traviatu" u kazalištu: oko 3h, pjevali na talijanskom, a meni doooosaaadnooo i sad me jeza kad se sjetim. Ja bih radije gledala balet, nekako sam više na tu stranu

  4. kimi napisao:

    Da i mene ova muzika smiruje a i sve zavisi od raspoloženja šta slušam….pozzzz…

  5. Vesna napisao:

    Drago mi je da ti se sviđa… meni takva muzika smiruje….mada s druge strane u datom momentu me užasno živcira….baš moram biti totalno prazne glave dok slušam klasiku… i onda me ritam odvede u totalnu nirvanu… ;-))))

  6. Adrijana napisao:

    I ja to volim poslušati…s vremena na vrijeme…kad hoću mozak "poslati na pašu"…hehehehheeh……..slušam i uživam

Odgovori

