šminka….

Nema ružnih žena….samo onih koje imaju manje novčanih sredstava da bi izgledale bolje.. Na gornjim slikama su žene nasumice izabrane na ulici….a na doljnjoj iste te, samo su ih "malo" dotjerali…. pa ti reci da lova nije bitna…
 
 
 

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

13 odgovora na šminka….

  1. kimi napisao:

    Pa dobro u radnome izdanju i kada se srede,mislim da svi mi sebi možemo priuštiti šminku i frizuru,a volim i da gledam kada stilisti uređuju žene,stvarno čovjek ostane u čudu….pozzz…

  2. Never napisao:

    Ma cure , mi smo prekrasne…

  3. ria napisao:

    Pa to ti ja divanim- frizeri i stilist. A dobro, ne bi mi ništa falilo ni da me netko pošteno našminka

  4. Vesna napisao:

    Ma ni te iz Dovea baš ne izgledaju obično…. hmmm mora da su i njih malo probrali, ok istina ne izgleda niti jedna kao filmska diva, ali niti jedna ne izgleda kao prosječna kučanica, više su njegovane.Ja ne bi otišle pod nož, ali bi voljela da me netko uzme pod svoje i savjetuje glede frizure, oblaćenja, šminke… znači one stvari koje nisu drastične

  5. ria napisao:

    Ja bih otišla kod onih frizera i onog stilista iz "Pod nož". Jesu malo khm… pederseni, ali ljudi znaju svoj posao bez greške

  6. edisa napisao:

    svima se to dešava..meni malo češće…posebno kad je vrijeme ružno pa nema sunca da me malo "digne"i ja volim gledati te probrazbe recimo na Oprah,promjene frizuru ,šminku ,krpice i eto dive,dok recimo "Pod nož" sve iskompleksirane duše željne pažnje koje oni kasapini jedva čekaju da se promovišu pa bi i majmuna pretvorili u čovjeka da im se da…Nije ni čudo što mnogi osjećaju grižu savjesti pri pogledu na jelo….ili što se plitki umovi pitaju zašto Dove reklamiraju obične žene…

  7. Vesna napisao:

    kaskaš dakle zamnom ha? e pa……ulovi me, ulovi me ;-)))pronašla sam recimo odgovarajući termin… zasićenost s određenom dozom gadljivosti…. hmmm tako nekako

  8. Adrijana napisao:

    Vjerujem ti…imam i ja takvih perioda…a bome ni sada nisam daleko od tebe…

  9. Vesna napisao:

    vjeruješ da mi je svejedno koji je dan u tjednu… ulovila me nekakva, kako bi to opisala… ono kad ti se ništa ne da i kad ti je svejedno kako ćeš izgledati i kad bi ujutro najrađe ostao u krevetu, nego išao na posao… i kad ti je ukratko od svega muka, barem kada mi netko spomene posao

  10. Adrijana napisao:

    …ponedjeljak je…

  11. Vesna napisao:

    ja sam danas kao da me voda donjela, zaspala ujutro i navukla prvo što mi došlo pod ruku, a inaće sam kakti zriktana, moš mislit…ali da me netko uzme u ruke u ruke i temeljito uredi… ma filmska diva mi nebi bila ravna ;-)))

  12. Adrijana napisao:

    hehehhehe…ovo ružne zvijeri je trebalo biti pod navodnicima…no ispustila sam ih…jer u biti nema ružnih žena…heheheheh

  13. Adrijana napisao:

    Šminka i dobra frizura čine čuda…uz to i odjeća koja ti odgovara…i eto…iz ružne zvijeri pretvoriš se u ljepoticu…i baš mi je zanimljivo gledati te preobrazbe…ponekad stvarno ostanem u čudu……dobro ti jutro

Odgovori

