prijatelji stari….

Koja je ovo monotonija…da vidimo…Ria je počela raditi i tu je sve manje…Adrijana je pri zdravoj pameti izjavila da joj je dosta i da se povlači… hmmmm (aha).. evo sad se i Edisa zaključala…Nina je odlepršala….  Ruža kad stigne navrati… Tanja je davnih dana odlepršala… Topik iliti Kapljica….hmmmm mora da smo joj postali dosadni… Kala je izjavila da ima problema sa kompom (također davnih dana)… Jitanek i Nada… netragom nestale….zadnje se oglasile sa snijegom iz Dubrovnika… Nat je vrijeme kratila u Italiji i koliko sam usnimila oglasila se nedavno… Kimi je ovdje (za razliku od drugih)… Old-skul..eeee dečec se demonstrativno zaključao, bem ti a baš sam ga volila zezati… Lady DI je negdje opasno zaglibila izgubio joj se svaki tag…. Zlatko naleti ko bura u refulama… Lora je nova među prijateljima…ali niti nje nema često ovdje… Adnan tu i tamo stavi poneki album..evo zadnji je opet predivan, obožavam pogledati njegove slike (ne njegove nego prirode, da nebi bilo zabune)…Marko…eeeeee i on kasno na Kosovo stiže..ošo i nikako se vratiti….. Gradski eeee viš njega sam pozabila.. mora da je utonuo u zimski san.. mada sad se već i priprema za sezonu… ostale kojih se nisam dotakla i tako ne rade ništa i sve si mislim da ih skinem sa liste…..  tako eto gledam ja u ekran i tipkam… i mislim si što li sad ljudi rade…. Prijatelji stari gdje ste… otpjevala bi Tereza..
 
 

  

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

27 odgovora na prijatelji stari….

  1. Vesna napisao:

    a baš sam ocva (ovca) ispalo je da sam tu ubola pa otišle… ccccccccccc joj mene joj

  2. Never napisao:

    Pozdrav …

  3. Adrijana napisao:

    Upotpunosti se slažem sa Riom !….pozdrav ma gdje bila

  4. ria napisao:

    Koji si ti lik! Napišeš blog "Prijatelji stari gdje ste", a onda i sama nestaneš! No-no!!😉

  5. Never napisao:

    Samo se bilježim…pokušavam pročitati sve što nisam…pozdrav…..

  6. Vesna napisao:

    potjerala ja vas sve na spavanje.. ha ha hadobro jutro

  7. edisa napisao:

    laku noć

  8. ria napisao:

    Baš sam i ja htjela napisati da se moram ujutro ustati, a sve me boli od stajanja na mjestu. Na starom poslu sam se bar gibala.Evo ti još jedna i idem i ja:Laku noć, snivaj san, novi svanut će dan….

  9. Adrijana napisao:

    …lijepo spavaj…laka ti nooć

  10. Vesna napisao:

    a jesam parti brejker, no oprostit ćete mi🙂

  11. Vesna napisao:

    drage moje ja vas lagano napuštam, treba mi još drugu polovicu spremiti za put, već sam krenula par puta i opet se vratila na nove komentare…. želim vam ugodno druženje ukoliko ostajete…a ukoliko ne laka vam noć

  12. ria napisao:

    La, la, la… pratim🙂

  13. Adrijana napisao:

    Edisa…Ria…Vesna..Kimi…Adrijana…Ružica…Lora…Old skul…Nat….o0o0o0o0o0o0o0o0o0oMalo nas je al\’ nas ima, nije važno srušit cemo snove svima.

  14. Vesna napisao:

    i jopet jovo-nanovo…koooolkooooo naooos imaaaaa, jebote koooolkooooo nas imaaaaaaa!!!!!!!!!!

  15. ria napisao:

    Sad je red za drugu pjesmu (ja počinjem, pratite me ;-)): Kol\’ko nas ima, jebote kol\’ko nas ima, kol\’ko nas iiiimaaaaa, jebote kol\’ko nas iiiiimaaaaaaaa!

  16. Adrijana napisao:

    i to kakva komada….-:))))

  17. edisa napisao:

    baš je zanimljivo , ja sa malcm igram neke lude karte i između pauza trknem da vidim šta se dešava , možda i propustim nešto

  18. Vesna napisao:

    vidi vidi koliko nas ima…. wow četiri komada na okupu ;-)))))

  19. ria napisao:

    Usput, imam ja novi unos, samo pretpostavljam da ga opet ne vidite na prvoj strani, jer sam poslije pisala komentare

  20. ria napisao:

    Evo me s pjevanja. Vidiš da smo tu. Promijenile vrijeme, ali tu smo🙂

  21. Vesna napisao:

    dakle…. šok i nevjerica ili možda zona sumraka ha ha h ae pa Edisa da se nisi okuljučala došla bi ti kroz žice tamo

  22. edisa napisao:

    da i ja sam navratila na praznu stranicu i pomislim da i Vesna uradi što i ja

  23. edisa napisao:

    hehehe to sa zaključavanjem je trebala biti šala…možda malo neuspjela..pristavila sam kaficu

  24. Adrijana napisao:

    Sve je neš se pobrkalo…ja prvo vidim tvoj unos bez teksta…pa sa tekstom…potom uopće ne mogu na tvoju stranicu…kaže da ne postoji….hehehehhehe…i tako na kraju napišem komentar prije tvog unosa….dakle….

  25. Vesna napisao:

    oooo da pročitala sam te ptico..ali ovo sa unosom nije prvi april…stvano mi se ne vidi tekst… zablejala sam … zato sam ko pepek…stavi..briši…stavi briši… bem ti

  26. Vesna napisao:

    ne kužim… napisalasam tekst i zaljepila pjesmu i kada pogledam…nema teksta, kad ponovno stsnem na naslov da napravim izmjenu tekst je tamo…. stvarno ne kopčam… no evo naljepiti ću isti tekst u komentar..da ne bi bilo nismo znali što je pisalo….Koja je ovo monotonija…da vidimo…Ria je počela raditi i tu je sve manje…Adrijana je pri zdravoj pameti izjavila da joj je dosta i da se povlači… hmmmm (aha).. evo sad se i Edisa zaključala…Nina je odlepršala…. Ruža kad stigne navrati… Tanja je davnih dana odlepršala… Topik iliti Kapljica….hmmmm mora da smo joj postali dosadni… Kala je izjavila da ima problema sa kompom (također davnih dana)… Jitanek i Nada… netragom nestale….zadnje se oglasile sa snijegom iz Dubrovnika… Nat je vrijeme kratila u Italiji i koliko sam usnimila oglasila se nedavno… Kimi je ovdje (za razliku od drugih)… Old-skul..eeee dečec se demonstrativno zaključao, bem ti a baš sam ga volila zezati… Lady DI je negdje opasno zaglibila izgubio joj se svaki tag…. Zlatko naleti ko bura u refulama… Lora je nova među prijateljima…ali niti nje nema često ovdje… Adnan tu i tamo stavi poneki album..evo zadnji je opet predivan, obožavam pogledati njegove slike (ne njegove nego prirode, da nebi bilo zabune)…Marko…eeeeee i on kasno na Kosovo stiže..ošo i nikako se vratiti….. Gradski eeee viš njega sam pozabila.. mora da je utonuo u zimski san.. mada sad se već i priprema za sezonu… ostale kojih se nisam dotakla i tako ne rade ništa i sve si mislim da ih skinem sa liste….. tako eto gledam ja u ekran i tipkam… i mislim si što li sad ljudi rade…. Prijatelji stari gdje ste… otpjevala bi Tereza..

  27. Adrijana napisao:

    Tu smo…bar ja…hhehehhehehe…kak bi ti rekla pri zdravoj pameti…ostajem ovdje….heheheheh…ma sve je to bila šala…no ti to znaš….heehheheheheheh

Odgovori

