idemo dalje…

Oprostite mi što me neko vrijeme nije bilo ovdje i što sam nestala bez ikakvog traga i objašnjenja. Izdešavale su mi se neke stvari  na koje nisam računala.. nije mi bilo niti u peti (ne bi o tome). To samo potvrđuje teoriju da ne treba ništa u naprijed planirati, jer nikad ne znaš kako će ti završiti ili započeti dan i gdje ćeš ti na kraju ili na početku tog dana završiti. Nisam se bila u mogućnosti javiti.. nisam imala komp u blizini… razmišljala sam i o tome da dam mom šifre i da on napiše par riječi..ali sam dobila odgovor da je to moj kutak svemira i da neka odmaram tu gdje sam…a vi nećete nikuda pobjeći..  Sada sam tu .. i idemo dalje… Razmišljala sam o tome što bi stvarno bilo da ti se tako nešto (ne daj Bože desi) i da te više nema… kako bi ostali saznali što ti se desilo….
 
P.S. Kasnije ću tokom dana preletiti vašim prostorima i vidjeti što je kod vas novoga.. Sa malim zaostatkom želim vam svima koji slavite sretan Uskrs… i svima vam šaljem veliki pozdrav i malu pusicu…
Što je danas lijep i sunčan dan…. Idemo dalje
 
Vama par koje ste cijelo vrijeme samnom od početka poslati ću porukicu…

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

8 odgovora na idemo dalje…

  1. Never napisao:

    I tebi dobro jutro…..važno je da si tu….

  2. Vesna napisao:

    Ma tko bi od nas otišao samo tako da se ne javi, jedino ako ga nešto iznenada snađe.. uvukle ste mi se pod kožu i nikako da vas istjeram ;-))))Pravo zboriš Edisa da sam filmska diva, znali bi kada idem na WC i koji miris koristim u njemu a ovako.. nekako vjerujem da nam se stvarno nešti desi kako Ria kaže, ne do Bog večeg zla, da bi se već iz nekog čoška saznalo za to.Sabina tebe mi drago vidjeti ovdje i hvala ti na željama.O0o0o0o0o Ninek koja je poplava tebe nanjela, ja sam kao i ostali mislila da te više nećemo vidjeti ovdje.Draga Kimi vidim da sam sve lagano zabrinula…barem one koji su tu cijelo vrijeme.. no sve je okdobro vam jutro

  3. kimi napisao:

    Dobro je da si ti zdravo…brinula sam se ,nisam htjela biti dosadna da zapitkujem,važno je da si tu i što kažeš Idemo dalje…..Pozdravljam te i od srca sve najbolje!

  4. ria napisao:

    Nisam znala da li uopće gledaš ove stranice, inače bih ti poslala poruku i pitala

  5. nina napisao:

    ko to zazivlje lijepo ime moje?

  6. ria napisao:

    Hvala Bogu da si tu, unatoč svemu… Ovaj moj može do prostora kad hoće, ali ne znam bi li se sjetio da npr. poginem. Bože mi \’prosti, ali i to mi je već padalo na pamet za tebe, promet i to… Pitala me Adrijana, ali ja ne koristim msn. Da vam privatnom porukom pošaljem broj mobitela? Šta ja znam šta bi tu bilo pametno riješenje. Da je Nina tu i Topik, za nas dvije bi se dalo raspitati. Za Adrijanu bih otišla na njen prostor i potražila klince i Bigbluea. Za Ružu bih saznala da je ne daj Bože šta, ipak je to komšiluk. A ostali…. A šta ja znam! Javite se s riješenjima, ako ih imate!

  7. Adrijana napisao:

    Sve je ok…znala sam da ti ne bi otišla samo tako bez pozdrava….bitno je da si opet sa nama…I danas je lijep i sunčan dan…i idemo dalje….:))…pusa

  8. edisa napisao:

    Hvala bogu da si dobro , i ja sam pomišljala na isto , niko ne bi znao šta je sa mnom da mi se nešto desi , šifre nigdje nisu memorisane …a nismo neke poznate da na vijestima bude šta je s namadrago mi je što si tu živa i zdrava!!!!PUSA!!

Odgovori

