pozivnica…..

Moj mali će 24.04. napuniti 7 godina, dakle ljudi moji koje su to pripreme. To mu je doživljaj godine, koga će sve pozvati, ko će mu sve doći, a glavno pitanje gdje će slaviti. Sjeli mi tako jučer i diktira on meni koga će sve zvati… popeo se taj popis na 20-oro djece. Mrak mi je pao na oči, no to mu je zadnji ročkas sa vrtičkom djecom, druge godine je već u školi i cijelo to društvance će se raspasti..recimo da prestaje jedno bezbrižno razdoblje i kreću obaveze.
Sad….organizirati slavlje kod kuće, ravno je samoubojstvu (nemam niti toliko mjesta). Da su vani na dvorištu bilo bi super, samo ne možeš računati na to da će vrijeme biti lijepo, jer ako bude hladno i padne kiša…to opet znači svi u kuću. Uzela sam telefon i zvala okolo igraonice, nemaš više nigdje mjesta…sve popunjeno, a cijene boli glava. Napokon sam našla jednu u kvartu do našeg, koja je ima slobodan termin 25.04. u 14,00 sati. Cijena…. ajmo reći prihvatljiva…. 700,00 kn. za njih sve. U cijenu je uključeno..sokovi, grickalice, pica, torta, poklončić za svakoga… i tri sata su tamo sa animatoricom, tj obzirom na broj djece budu dvije. Igraonica ima veliko dvorište, pa ako je lijepo vani su, a ako je ružno i hladno unutra. Koji je to biznis…organizirati rođendane…mada brinuti o njih toliko da se nikome ništa ne desi.. no eto tako smo i taj problem (njemu najveći) riješili, samo da sad još uzmognem novčeke staviti na hrpu …to je već malo veći problem.
 
Slagala sam jučer pozivnicu za klince..i evo kako to izgleda…..

 

 

P  O  Z  I  V  N  I  C  A

 

POZIVAM TEBE ________________ DA ZAJEDNO DANA _____________ U______ SATI

 

U IGRAONICI ______________ NA ADRESI__________________   PROSLAVIMO MOJ

 

7.  ROĐENDAN

 

BITI ĆE NAM LIJEPO, IGRATI ĆEMO SE I DRUŽITI, A MAME I TATE ĆE NEKO VRIJEME IMATI MALO MIRA ZA KAVICU.  

 

MOJA MAMA JE VESNA JAVITE JOJ DA LI DOLAZITE ILI NE, TU JE NJEN BROJ

Telefona 091/12313213213131

 

 

 

 

 

P.S. PONESITE PAPUČE ZA SVAKI SLUČAJ

 

 

VESELIM SE VAŠEM DOLASKU

 

F  I  L  I  P

 
 
 
 
 
 
 

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

18 odgovora na pozivnica…..

  1. Adrijana napisao:

    Sretan rođendan Filipu !!!!!…uživajte

  2. Never napisao:

    E pa da , sretan rođendan !!!!

  3. tomislav napisao:

    FILIPE SRETAN TI ROĐENDAN

  4. Vesna napisao:

    Ja ću vam se zahvaliti u malcevo ime… Hvala!

  5. ria napisao:

    Da, sretan rođendan malcu!

  6. kimi napisao:

    Baš lijepa pozivnica a i proslavu si lijepo osmislila…. vani gdje živi moja ćerka rođendani se slave u parku gdje imaju sve moguče za igranje dijece…bila sam prisutna na proslavi,domačin nosi sto a svi gosti nose stolice(rasklapanje) obično se pravi roštilj a ostala hrana,salate sve se donese u posudama koje se kasnije sve bace,nenosiš ništa kući,torta u spec.frižideru….na ulazu u park po drvećusmjernice gdje se održava proslava s balonima,tako da se i roditelji i djeca fino druže do kasno u noć…..Draga Vesna tvome sinu Filipu želim sretan rođendan,da u finom raspoloženju i druženju ga proslavite……pozdravljam te!!

  7. Vesna napisao:

    njima ti Ružo bude doro gdje god da ih staviš, samo da nema mama i tata i da se mogu igratinije niti kod mene inaće tako, bude ih maksimum 10-ak, ali ove godine..svi bi slavili, a kako im je zadnja nemam srca da ga ne pustim a isto tako da on ne pozove sve. Kad su ove godine krenuli rođendani, onda smo se mi mame među sobom dogovorile da nikakvi veliki pokloni ne dolaze u obzir, maksimum 20-30 kn, sitnica, autić, lopta ima kod kineza gluposti koliko hoćeš.. i to funkcionira.

  8. ria napisao:

    Mojih dvoje, sestrinih tri i do pet prijatelja. Više ne dozvoljavam. Dobivaju oni pozivnice i od drugih, ali ja ih ne pustim na rođendane, jer onda ta djeca očekuju isto da budu pozvana. S njom je lako, rođendan 28.5., lijepo vrijeme, dvorište, ulica… S njim je puno teže. Rođendan 8.11., uvijek hladno, brzo pada mrak… Moraju biti unutri, a dečki su takvi da ako ne mogu do kompjutera ili nanogomet, propala im zabava. Jedna bliska osoba, tek godinu starija od mog sina rođendan sad slavi s najboljim prijateljicama tako što njih 3-4 izvede na pizzu i sok. Nadam se da će i moji uskoro tako i fućka mi se!A s odraslima lako, moji su gosti u ovoj kući, pa mi nije problem.

  9. Never napisao:

    Super ti je pozivnica…..nema šta , kreativna mama…

  10. Never napisao:

    To ti je super….kada je moj stariji sin slavio male godine toga nije ni bilo kod nas…..horrorac kod kuće i on djelomično zadovoljan u cijelom tom cirkusu…sve super kada je bilo lijepo vrijeme , ali je bilo i roćkasa kada je padala kiša….. a mlađi je sve rođendane proslavio u igraonici pri jednom privatnom vrtiću ( kažu da je bolje nego u mekiću ) i posljednji osmi u "disco-podrumu" jednog kafića….savršeno……malac oduševljen…..i mi uživali…..

  11. Vesna napisao:

    niti čistiti, niti glumiti policajca…pazi! nemoj to, pazi da se ne lupiš, da ne padneš, nemojte divljati, pazi!!!, nemoj!!! i tako sto puta

  12. edisa napisao:

    super je to , nećeš morati čistiti za njima, bit ćeš odmorna za starije goste

  13. Vesna napisao:

    kad porastu rasut će se ko rakova djeca, svako na svoju stranu, neće se niti poznavati… od njih 25 koji ove godine kreću u školu svega ih troje ide zajedno sa mojim malim, ostali po drugim školama, neki mjenjaju kvart ili grad…ma ne komentira niti kod mene više nitko to…samo dotična😉

  14. Adrijana napisao:

    Ni ja nemam zavjese….prvo su svi bili u čudu…sad više ne primjećuju…..a ni ne komentiraju….ne usude se….hehehehheeh….

  15. Vesna napisao:

    do ove godine sve je bilo nekako u granicama normale.. 10-ak njih, to je podnošljivo preživiš, kako si rekla, a kako će biti stariji i društvo će se bazirati na par njih…ovako svi su prijatelji… i kad ti se u vrtiću zavrti krug, svako malu su na rođendanu i to sve bude veliki broj dijece…da te čuju…šapnut ću im ja… moja svekrva kad dođe… nikako nemože zamisliti kako ja nemam "skupljače prašine" ili ti zavjese… i godinama ista priča, samo čeka priliku da to naglasi kad se svi skupe

  16. Adrijana napisao:

    Da…sve mi je jasno….puna kuća gostiju….no dobro…preživi se , ipak je to jednom godišnje….ali ja sam jedva čekala da porastu i svedu taj broj prijatelja na neku razumnu granicu…i fala Bogu tako je već 2 godine….svako je za prošli ročkas imao 4 najbolja prijatelja….savršeno…nisam ni znala da su kod nas…….dede bake teta i kumovi su došli drugi dan i prošlo bezbolno….hehehehhheeheh….iako je sa njima nekad više posla nego sa klincima…joooj da me čuju…..

  17. Vesna napisao:

    Ma znaš u čemu je problem, kada svu tu djecu skupiš na jedno mjesto i tome dodaš još jednog ili dva roditelja, to ti je cijela svadba, ovako roditelji ostave klince i odu svako svojim putem i kasnije dođu po njih… nas par završi na kavi… i u konačnici kad sve zbrojim i oduzmen to mi je najjeftinija varijanta… što se torte tiće, pećem je i ja.. znaš kako je dede i bake dođu zvao ti njih ili ne, a ove godine je nogometna lopta u planu ;-))) pitam se zašto

  18. Adrijana napisao:

    Lijepo….i ima Filip pravo nije 7. ročkas svaki dan……..ja imam veliki stan pa smo to uglavnom odrađivali doma….sad su već veliki pa to bude par najboljih prijatelja i to je to….naruči se pizza…torta (tortu ja radim,da ne bi bilo zabune….hehehehheh)…sok…i odlično…….želim Vam ugodno druženje…

Odgovori

