dobre vile…

Pa neka mi se sad netko usudi reći da ne postoje dobre vile… ovako ja zamišljam svoju ;-))))))

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

19 odgovora na dobre vile…

  1. Vesna napisao:

    Dobro jutro !!!!! Evo kod mene je kavica na repertuaru

  2. Never napisao:

    Bome dobre….

  3. Adrijana napisao:

    Lijepo pavajte….noooć

  4. Vesna napisao:

    gibaj , odo i ja na tuširanje

  5. ria napisao:

    Baš će i dobiti jaja na crvenom luku i malo kobasice. Sad zbilja idem, još ga nema

  6. Vesna napisao:

    Laka ti noć RiaSpeci mu jaja , to je konkretno, ili ti ja pošaljem malo poriluka odavdeJa još nisam u piđami ali se spremam, samo da se prije otuširam

  7. ria napisao:

    Uh, ja moram ići. Dragi će htjeti nešto konkretnije od roštilja na vilama hahaha…Laku noć!

  8. Adrijana napisao:

    I u pidžami sam….hehehheheh

  9. ria napisao:

    Pidžama parti! Klopu imamo, svi smo tu… šta ćeš više?

  10. Adrijana napisao:

    Eto napapala sam se…uhhh…hehehehheheeh

  11. Vesna napisao:

    to znači… kad ste svi budni…. tuuuuluuum ;.)

  12. ria napisao:

    Ih, i mrtve bi probudio!

  13. Vesna napisao:

    aha miris vas je sve privukao

  14. ria napisao:

    Gle ti njih! Dobra vam bila ova večer! Ja već pojela suhe kobasice i domaćeg kozjeg sira, malo kruha… Nisu vile, ali bilo je dobro

  15. Adrijana napisao:

    Ja sam sad došla doma i bome sam gladna…no ipak sam prije jela sjela za lap…da vidim što sam propustila….hehehhehhe….i tak se zaboravim….i gladujem…no baš sam gladna odoh jesti….

  16. Vesna napisao:

    Što jest jest…dobre su, a ideja mi je za čistu 5. Možda se mogu skinuti štapovi sa držača. Meni su najdraži oni drveni ražnjići, poslje imaš s čime čačkati zube. ;-))Ja sam jela poriluk…sa tragovima sušenog mesa, nisu ražnjiči al mi je sjelo ko budali šamar

  17. edisa napisao:

    osjećam miris…odo jesti…bilo šta…

  18. kimi napisao:

    Ah,dobro pitanje Ria…pozzzz..

  19. ria napisao:

    Pitanje za milion kuna: kako on to planira podijeliti? Ili će zubima skidati s vila? Nije mi fora ražnjiće skiniti s nožem, ja to volim seljački – zubima. Ali što je – je, bogme dobre vile!! Još kako su nove, ako su za prodaju, ima da idu k\’o alva😉

Odgovori

