vozači i vozačice…

Kako ujutro idem na posao autom, tako se mogu susresti svakakvi vozači. Najdraži su mi oni na koje bacim pogled (dok stojim na semaforu), a oni (bilo da je muško ili žensko) pjevaju u autu…. Takva sam i ja pjevam od jutra… ako se potrefi da je na radiju mjuza koja mi odgovara…. dan mi započinje pjesmom. Jedno vrijeme je bila zabrana vožnje u pripitom stanju (nisam sigurna da je još uvijek, jer bilo je riječi da se ukida) iznad 0,5 promila već je slijedila kazna. E sad….ako malo bolje pogledaš nije to najgore, ok ne kažem za one koji voze pijani ko majka zemlja… gori su mi oni koji čikaju u autu…. Pa im je jedna ruka zauzeta, a da ne spominjem kad taj čik bace kroz prozor (mislim da je dobrim dijelom i to uzrok požara na Jadranu)… pa im padne žar… pa kad krenu lamatati rukama da ga polove.. ma ti su opća opasnost. Pa da vidimo.. oni koji jedu za volanom….o daaaa , koliko samo takvih ima… i to nije zabranjeno, barem zakonski takvo nešto nije riješeno… valja ovi gore koji donose zakone misle da tako nešto nije potrebno..da naši ljudi to ne rade.. moš mislit kako ne.  Sve ovo napisano uvod je u jedna vic koji sam danas dobila i odvalila se od smijeha, pa evo da ga podijelim s vama…. Kako se ono kaže za takve situacije… hmmmmm….tužno, smiješno, ali na žalost istinito…
 
Jutros vozim na posao i imam kaj vidjeti?! U traci pored mene žena vozi nov novcati Focus, piči preko 80, s nosom u retrovizoru – šminka oči!
Vratim  pogled na cestu, al’ đavola – žena napola prešla u moju traku i ne prestaje  se šminkati.
Čovječe, usr`o sam se živ:  ispadne mi brijač na baterije i padne na tek načeti burek na susjednom sjedalu i sve zajedno na pod.pokušam koljenima  ispraviti volan, al’ ispustim mobitel koji padne drito u šalicu kave što mi je bila među nogama.
Ofurim sebi  jaja i kobasicu, mobitel crko i još izgubim važan razgovor.
 
`Bem ti žene vozače…

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

11 odgovora na vozači i vozačice…

  1. Vesna napisao:

    Meni ne trešti, jer moram čuti motor kako mi radi (navika i oprez), a i da odvinem recimo Škoru, Fosile, Magazin, Sevku… i ostalu našu domaću kompaniju gledali bi me kao da sam pala sa Marsa ha ha ha

  2. Never napisao:

    I trešti mi glazba rano u jutro ko prosječnom balavcu za volanom…..

  3. Vesna napisao:

    Možda bi ria i uspjela da imaš onakav bicikl kakav je nekada bio sa jednim kotačem ha ha haZlatko, Zlatko… kako si mislio "ispod njega"? Drago mi te vidjeti Nat, a jesam se sad nasmijala spotuTi jedeš, ja pjevam… ma dok je koncentracija dobra sve je to za ljude

  4. Never napisao:

    Šminkati se za volanom vjerojatno ne mogu , al zato znam često u jutro jesti….jbg…..svako ima neku ludost…..

  5. Nat napisao:

    kad smo vec kod zvakanja za volanom, smijesan vid: http://www.youtube.com/watch?v=k5MeT82t3Os

  6. Zlatko napisao:

    Da svakake egzibicije ljudi izvode za volanom kao i ispod njega.

  7. ria napisao:

    Zamisli koja bi bila egzibicija da se ja probam šminkati na biciklu

  8. Vesna napisao:

    ja sam ga nekada kao mlađa znala koristiti, tamo u srednjoj iz razloga jer mi se nije razmazao kao olovka po ljeti.. i to sam imala tamno plavi

  9. Adrijana napisao:

    Ja ni ne koristim tuš….samo olovku….lakše i brže

  10. Vesna napisao:

    to sa tušem niti ja ne uspijevam…a jednom sam si skora sa maskarom iskopala oko….. ha ha ha toliko o mojoj spretnosti kada su takve stvari u pitanju, a za volanom…. takve egzibicije neću niti probavati, ni kao vozač ni kao suvozač…osim možda…. hmmmm kad su maškare u pitanju ha ha ha

  11. Adrijana napisao:

    Uvijek su me fascinirale žene koje se uspiju našminkati za vrijeme vožnje….hehehheheeh….znala sam čak vidjeti da povlače crte tušem…ja i kad sam doma u kupaonici fulam…hehehheeheheh

Odgovori

