zlouporaba…

Ovo sam danas dobila i pročitala, pa ću evo sada podijeliti s vama. Opreza nikad dosta…
 
Pojavio se novi oblik zlouporabe bankarskih kartica. Ukoliko zaprimite poziv osobe koja se predstavi kao djelatnik u Odijelu za sigurnost VISA/MasterCard-a, budite oprezni kako ne biste postali žrtva prijevare!
Što se zapravo događa?
Nazove vas osoba koja se predstavi se kao djelatnik u Odijelu za sigurnost VISA/ MasterCard-a.  
Ova osoba već raspolaže vašim podacima kao što su ime, prezime, adresa te dio brojeva i podataka s vaše kartice.
Osoba vas obavijesti kako je zabilježena neovlaštena uporaba vaše kartice te kako vas zove da bi provjerila ovu informaciju.
Saznajete da se radi upravo o vašoj VISA/MasterCard koju je izdala ta i ta banka i postavlja vam se pitanje jeste li kupili određeni proizvod za toliko i toliko kuna u tom i tom dućanu (ili preko Interneta).
Vaš odgovor je: „NE“.
Tada vam osoba kaže da mora provjeriti jeste li vi vlasnik kartice kako bi bila sigurna da vaša kartica nije ukradena ili izgubljena te traži od vas da joj pročitate posljednje 3 znamenke s poleđine vaše kartice. (To su brojevi koje primjerice koristite prilikom kupnje putem Interneta).
Upravo to je cilj ove prijevare – dobiti vaš osobni identifikacijski broj od 3 znamenke (kriptogram) koji se nalazi na poleđini kartice!
 
 
P.S. Današnji lopovi su sve domišljatiji, a ljudi naivni kakvi jesu ni ne pomišljaju da je prijevara u pitanju…. zato oprez drage moje … zlo nikada ne spava..
 

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

19 odgovora na zlouporaba…

  1. Vesna napisao:

    ni kod nas se ne potroši više od 10 gigića, ne skidamo filmove niti pjesme

  2. Never napisao:

    Imam flat…manje više sto kuna i ni brige ni pameti….hvala Bogu…..znamo biti neumjereni…..

  3. ria napisao:

    Mi imamo 10 gigića koje ne potrošimo. Najozbiljnije.

  4. Vesna napisao:

    Sve to štima Sabina..ali ajd sad da te netko nazove i izdiktira ti tvoje podatke i broj kartice, u tom trenutku ne pomišljaš da je prevara u pitanju (možda tak kasnije) jer tko bi imao tvoje podatke.. tako da na prepad odreagira svatko na svoj način, niti ne razmišlja u tom trenutku da banka ne zove klijente

  5. Vesna napisao:

    ja iskreno govoreči nemam pojma koji imam paket..mislim da je onaj neki koji je bio 5 gige pa ga je HT prebacio na 10 gige i račun mi je negdje oko 59 kn

  6. Adrijana napisao:

    E zato ja imam flat…i radimo mjesečno preko 100 gb(giga bajta)….hehehheheheh….za 99 kn….

  7. Vesna napisao:

    zašto ga buditi Zlatko? zato što u svakom slu ima nešto dobro ;-)))))Stvarno Edisa ko je tebe tako rano istjerao is kreveta? Drago mi te vidjeti… pročitala sam kod Adrijane da si potrošila gigaće.Dobro jutro!

  8. edisa napisao:

    čuj mene "dobar dan"kad sam stsnula add,tek onda vidjeh koliko je satišta ja radim ovako rano???!!!

  9. edisa napisao:

    dobar dan

  10. Zlatko napisao:

    banke nikad telefonski ne raspravljaju o zloupotrebi kartice već pozovu stranku u banku i automatizmom mjenjaju karticu i pin.a ovi dole komentari o buđenju zla? pitam se ako je zlo zašto ga buditi? ili pak tražite da netko smisli buđenje zla na prijevaru.he-he.

  11. Never napisao:

    Hvala na upozorenju….

  12. kimi napisao:

    Hvala Vesna na upozorenju….preko interneta nisam još kupovala….a lopovi su tako domišljati

  13. ria napisao:

    Čisto sumnjam da jekod tebe taj slučaj

  14. Vesna napisao:

    Sad mi je pao jedan vic na pamet…ma ne nije prost ne bi ja to nikada, pa ni tada ;-))Pita ti žena muža ujutro kad se probudila, onako sva snena i raščupana:"Dragi jesi ti još dugo sinoć je…. kad sam ja zaspala?" ;-)))) viš kak sam fina ko iz finske

  15. Vesna napisao:

    Ma vidi ti nje kako mi je bacila lopticu ha ha ha ha ;-))) Bem ti al kod mene to zlo izgleda obamrlo i ne budi se za vrijeme seksa koliko god se mi rudili ga probuditi.

  16. ria napisao:

    Zlo nikada ne spava… a ne spava se ni za vrijeme seksa.Šta je sad? Šta se čudiš? Ne može samo kod mene i Adrijane, evo lopta i na tvoj teren :-))

  17. ria napisao:

    Pa hvala na informaciji. Blesava kakva jesam, još bih pala na taj štos

  18. Vesna napisao:

    što više tehnike i kojekakvih načina plačanja to sve više i načina za smisliti prevare, a internetsko plaćanje je idealno za takvo nešto

  19. Adrijana napisao:

    Što neće sve smisliti….

Odgovori

