tko traži nađe…

 Adrijana..evo ja pronašla slikice sa početka karijere nekih od naših estradnjaka… pa ti vidi razlike

S E V E R I N A

      

B A N F I Č K A 

 

 

B A D R I Č K A

 

D I V A S I C E

 

 

pitanje za milijun kuna

Tko je ovo?

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

5 odgovora na tko traži nađe…

  1. ria napisao:

    Prva sam pogodila, tra-la-la!! Stvarno ga ne bih skužila osim po tom peder-stavu

  2. Vesna napisao:

    pogodile ste Ciganović je u pitanju i to u fazi kada je pjevao tj plesao sa divasicama..za nagradu, umjesto milijon kuna (recesija je) šaljem vam u rano jutro milijun osmijeha… jer kako bi regao Grdović…."nije u šoldima sve, neka vas tu kraj mene…" ;-))))9dobro vam ovo prazničko jutro

  3. Adrijana napisao:

    Ja tražila ali nisam našla…a kaj ćeš….hehehehhe….no ok…eto tema se lijepo proširila po blogu i to mi je drago….Razlike se vide…no ipak nisu tako drastične kao kod onih mojih "nakaza"….na sreću….A i meni se čini da je ovo Ciganović ????

  4. kimi napisao:

    Pa ipak su s mjerom to ponešto uradile……jer poslom kojim se bave ipak moraju biti atraktivne,izgledati dobro jer konkurencija je velika….a ovo neznam ko je….da po stavu ali mi neliči na njega??

  5. ria napisao:

    Nemam blagog pojma. Po stavu – Ciganović?

Odgovori

