politika…

Evo jednog vica prije nego se pokupim na spavanje.. oni koji još nisu upoznati sa situacijom…. crklaaaaaaa mi jeeeee veeeš mašinaaaa.. takoc odmah mi je lakše.. a sada kako sam prvobitno najavila: vic    :-))))))
 
"Tata, što je to politika?", pita mali Perica. 
"Sine, ovako ću ti objasniti: evo ja sam hranitelj obitelji, pa možemo reći da sam ja vlast. Tvoja majka brine o novcu i ona bi bila vlada. Nas dvoje zajednički se brinemo o tebi i tvojim potrebama, tako da si ti narod. Tvoja dadilja je, recimo, radnička klasa, a tvoj braco naša budućnost. Eto sad lijepo razmisli o tome i bit će ti jasno što je politika!" 
Te večeri Perica ode na spavanje razmišljajući o onome što mu je otac objašnjavao. Negdje u pola noći probudi ga plač mlađeg brata, pa ustane kako bi provjerio što se događa. Kad je vidio da se beba uneredila u pelene, krene do roditeljske sobe. 
Ondje zatekne majku kako čvrsto spava, a oca nema u krevetu. Produži do dadiljine sobe, ali nailazi na zatvorena vrata. Kad je provirio kroz ključanicu, ugledao je šokantni prizor. Perica odustane od svoje nakane i vrati se u krevet. 
Sutradan kaže ocu: 
"Tata, mislim da sam shvatio što je politika!" 
"Odlično, sine! Kaži mi lijepo, svojim riječima, što si zaključio!" 
"Pa, evo… Dok vlast jebe radničku klasu, vlada čvrsto spava, za narod nikoga nije briga, a budućnost je u teškim govnima!" 

 

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

2 odgovora na politika…

  1. Vesna napisao:

    To je sad prigodan pred lokalne izbore.. da svi shvate što je politika ha ha ha

  2. Adrijana napisao:

    Oooodliiiičaaan. I tak i je. hehehheheh

Odgovori

