test…;.)))

evo jednog malog testića za ovo nedjeljno veće ..stisni na link i kreni po uputstivma i bez varanja molim ;.))
 
 
 

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

Jedan odgovor na test…;.)))

  1. nina napisao:

    meni piše: primi se posla, dobit ćeš otkaz!

  2. Vesna napisao:

    onda je opravdano ha ha ha

  3. Adrijana napisao:

    Iskreno…i meni je pasalo…i ja sam spavala….hehehehhehe

  4. Vesna napisao:

    kak si ti dobraaaaa, to kod mene nebi prošlo , moj se nebi ni pokušao izvući na tu foru ….ha ha ha

  5. Adrijana napisao:

    heheheheh…Vesna…Vesna….ali prije toga je dobra dva sata ratovao na Travianu….izmori to…znaš koliko tamo imaaaaa pooooosla…..hehehehheehhe….ma di će to naš ženski mozak skužiti…. ;-))…a noć prije je legao u pola 3….zbog podsvjesti….probudio se u pola 6….heheheheh….ali zbog posla …dobro jutro

  6. Vesna napisao:

    požurila ja nije zaspao ;-))))))a neš ti posla, mjenjao ribicama vodu, ccccccccc nije ni čudo da su mu onda ribice dozlogrdile ha ha ha hadobro jutro

  7. Adrijana napisao:

    …a moj već spava……..mijenjao ribicama vodu pa se umorio….hehehhehehehh

  8. ria napisao:

    Vozi već jednom, muž će zaspati… Evo ode i moj danas prije mene, moram i ja dok ne zaspi😉

  9. Vesna napisao:

    jeeee dobila sam +5ma kakvi pretjerivat evo još Zdravo kraljice, pa bračne obaveze…podsvjest je podsvjest ;-)))

  10. ria napisao:

    5 +. Nemoj pretjerivati, moraš još stići obaviti i bračne dužnosti ;-))

  11. Vesna napisao:

    evo sad je nema da me pohvali, a ja brojim li ga brojim😦

  12. Vesna napisao:

    imam Edisa ugrađen radar za takve stvarčice ha ha ha ha evo Ria iz ovih stopa krećem sa molitvom krunice…al ajd jedna za danas.. da izmolim 5 krunica moj bi zaspao prije reda.. ha ha haupsssss malo sam se zanjela, evo krećem već molim, a da ne misliš da te muljam… dakle ovako….Vjerujem u Boga, Oca svemogućega, Stvoritelja neba i zemlje. I u Isusa Krista, Sina njegova jedinoga, Gospodina našega, koji je začet po Duhu Svetom, rođen od Marije Djevice, mučen pod Poncijem Pilatom, raspet umro i pokopan; sašao nad pakao, treći dan uskrsnuo od mrtvih; uzašao na nebesa, sjedi o desnu Boga Oca svemogućega; odonud će doći suditi žive i mrtve.Vjerujem u Duha Svetoga, svetu Crkvu katoličku, općinstvo svetih, oproštenje grijeha, uskrsnuće tijela i život vječni. Amen.kako mi ide? ;-)))

  13. ria napisao:

    Šta kako nađe? Ima ugrađeni radar za takve stvari, instinkt, nađe prije nego počne tražiti

  14. edisa napisao:

    hahaha gdje te znatiželja može odvesti….ma kako samo nađeš?

  15. ria napisao:

    Cccc… čim sam vidjela onaj smajlić u naslovu, majke mi moje, znala sam kud će me to dovesti.. Dajte povisite na pet krunica na dan😉

  16. Vesna napisao:

    o0o0o0o0o0o daaaa, mada dalje se fučka… ;-)))

  17. Adrijana napisao:

    heheheheh…da vidi da nije samo moja podsvjest takva kakva je…dala sam i njemu da napiše nešto….i ….nastavak vjerujem da naslućuješ……..dobro jutroooo

  18. Vesna napisao:

    mora da se bigiju zacrnilo pred očima kad je vidio kako ti radi podsvjest ha ha ha hadobro jutro

  19. Adrijana napisao:

    hihihihihihi….a ja taman uzela mali predah….a sad podsvjest kaže opet ponovno….????? A kaj ćeš…kaj se mora nije teško….hehehhehehhe….jel tako bigblueeee………lijepo spavajte i sanjajte

  20. Vesna napisao:

    laku noć odo i ja umiriti podsvjest ha ha ha samo sam prije otišla do tuša ;-))

  21. Never napisao:

    Hahahahaha…seksa na pretek. Šta bi bilo da sam napisala cijeli unos bloga……..odoh ja dio podsvijesti provesti u praksu…..laka ti noć……

Odgovori

