bube….

malo živosti u ovo oblačno (barem kod mene) jutro
jedna prastara pjesmica.. pjesmuljak..
ouuu jeeeee
 
 

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

11 odgovora na bube….

  1. Vesna napisao:

    ja kako kada, nekada nosim od kuće, nekada kolegica donese, no kad sam cijeli dan u gradu onda tako naručimo i to mi je u principu glavni obrok, za večeru nešto promrljam i to je todobro jutro

  2. ria napisao:

    Ja sam danas imala prstiće po 2 kn, a inače si nosim jabuku. I pogodite šta – ne vidi se da mi fali!

  3. Adrijana napisao:

    Tako i mi znamo često….

  4. Vesna napisao:

    hvala hvala, evo danas smo imali pureći zagrebački, restani krumpir i salatu cijena 25 kn… e sad kad uzmeš da su te porcije poprilično velike, jednu podjelimo kolegica i ja tako da nas gablec izađe 12,5 kn… jeftinije nego da idemo u dućan, a jedemo toplo i kuhano ;-))

  5. Adrijana napisao:

    Dobar tek 🙂

  6. Vesna napisao:

    ma vidi ti nje, njoj je dobro jutro, a meni već vrijeme za gablec ;-))))))))

  7. edisa napisao:

    dobro jutro

  8. Vesna napisao:

    kandidata su uvjek nađe da te… ha ha ha

  9. Adrijana napisao:

    A ja danas baš nekako skroz miroljubiva. hehehehheheh…..ako me netko ne…..

  10. Vesna napisao:

    da bube.. kod mene su bubetine.. ha ha ha a nekako mi najviše današnjoj slici odgovara onaj dio teksta….."cijeli dan sa svima bih se svađala, nema stvari kojom ne bih gađala….." tra la la la la dobro jutro

  11. Adrijana napisao:

    I kod mene oblačno…čak i prohladno….A čim sam pročitala bube…odmah sam nekako pomislila baš na tu pjesmicu….hehehehheheeh…."dobronamjerni" bi rekli da nama i jesu bube u glavi….hehehehehheheheh….dobro jutro

Odgovori

