temelji zdravlja….

Ako se ne želite razboliti… …Govorite o svojim osjećajima.

Emocije i osjećaji koji su skriveni, potisnuti, završavaju bolestima kao što su gastritis, čir u želucu, bolovi u leđima, bolovi u kičmi, neuspjeh… Vremenom, potiskivanje osjećaja može degenerirati čak i u kancer. Budite svjesni svojih osjećaja, nemojte prekasno postati iskreni, povjeravati se, dijeliti svoju privatnost, svoje "tajne", svoje pogreške… Dijalog, razgovor s prijateljem, iskrena riječ, moćni su lijekovi i odlična terapija!

Ako se ne želite razboliti… …Donosite odluke.

Neodlučna osoba ostaje u sumnji, strepnji, psihičkoj patnji. Neodlučnost nagomilava probleme, preokupacije, agresije. Ljudska povijest sačinjena je od odluka. Da bismo odlučili, potrebno je znati kako se odricati nekih stvari, znati gubiti prednosti i vrijednosti, kako bismo ostvarili neke druge, ali vrijednije. Neodlučni su ljudi žrtve nervnih oboljenja, gastričnih boljki i kožnih problema. Tek razvojem odgovorne odlučnosti postajemo zrela, uspješna odrasla osoba.

Ako se ne želite razboliti… …Tražite rješenja.

Negativni ljudi ne traže rješenja, već povećavaju probleme, i sebi, i drugima. Oni više vole kukati i gunđati, žive svoj pesimizam. Bolje je upaliti šibicu, nego kukati u mraku. Iako je pčela malecna, proizvodi najslađi med. Mi smo ono što mislimo. Negativne misli stvaraju energiju koja se transformira u bolest.

Ako se ne želite razboliti… …Ne živite u prividu.

Onaj tko sakriva realnost, pretvara se, pozira, tko uvijek želi stvoriti utisak da je dobro, da je savršen, ljubazan, pristojan, itd., skuplja tone teškog tereta… Statua od zlata, sa stopalima od blata. Ništa nije gore za zdravlje od života u prividu, s fasadama. To su ljudi s mnogo sjaja, ali malo korjena. Spolja gladac, iznutra jadac. Njihova sudbina je, nažalost apoteka, bolnica, bol.

Ako se ne želite razboliti… …Prihvatite sami sebe.

Odbacivanje samog sebe, odsustvo samopoštovanja, čini da postajemo nešto drugo nego što jesmo. Biti ono što zaista jesi srž je zdravog života. Oni koji sebe ne prihvate onakvima kakvi jesu, zavidni su, ljubomorni, imitatori, kompetitivni, destruktivni. Prihvatiti samog sebe, prihvatiti da budeš prihvaćen, prihvatiti i pozitivne kritike, to je mudrost, to je zdrav razum, to je zdravlje.

Ako se ne želite razboliti… …Povjeravajte se.

Tko se ne povjerava, tko ne komunicira, tko se ne otvara, tko nema odnose s drugima, ne stvara stabilne i duboke odnose, ne zna kako stvoriti istinska prijateljstva. Bez povjerenja nema odnosa, nema prijatelja. Nepovjeravanje je nedostatak vjere u sebe, vjere u druge, … i vjere u Boga.

Ako se ne želite razboliti… …Nastojte biti veseli.

Dobro raspoloženje, smijeh, opuštenost, radost, kada su praćene razumnom odgovornosti, oporavljaju zdravlje i donose dug život. Razdragana osoba ima dar razveseliti atmosferu u kojoj živi.

 
(Dr. Dráuzio Varella)
 
S razlogom kažu: "Dobro raspoloženje nas spašava od ruku liječnika". Radost, ljubav i seks su temelj zdravlja!🙂

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

16 odgovora na temelji zdravlja….

  1. Vesna napisao:

    Tražim Ria polako, šaljem molbe, ali se ne zaljetam..pa tako da nije isključeno da ću ovo ljeto provesti kod kuće i pratiti ga u školu..ali sve opet ovisi o tome kakva će mi se prilika ukazati, a da sam se sad baš nešto pretrgala od traženja, moram priznati da nisam….dobro bi mi došlo malo odmora. To što tvrdi tvoj muž da se dobije 70% na birou, u pavu je, salh 70%ide prva tri mjeseca… ma ustvari stavim cijeli taj fail sa stranice žto se tiće novčane naknade i duljine trajanja… proučila ja to dobrano

  2. ria napisao:

    Već si počela s popravkama :-)Ja sam si mislila, ako se dobije 70% prosječne plaće (kako tvrdi moj muž) na Birou neko vrijeme, možda se ti ni ne kreneš tražiti posao do kraja rujna. Zar ne bi bilo zgodno da svog jedinca možeš na miru pratiti u školu prve tjedne?Usput, ja sam dala otkaz baš u vrijeme kada je Junior trebao početi u malu školu, pa pravu školu, pa Juniorka u malu školu, pa pravu školu, pa… tako su mi proletjele godine. Ali kad je već tako, a Filip jedinac… Tko zna…

  3. Adrijana napisao:

    Odlično. Falila je…..jutrica

  4. Vesna napisao:

    evo Adrijana popravila sam Larinu pjesmu.. opet svira

  5. Vesna napisao:

    Planiram i lijepo i radno..ove godine treba okrečiti stan.. treba Filipu osposobiti kutak za učenje..e sad za to imamo jednu sobu koju treba kompletno srediti od namještaja na dalje, treba staviti pločice na stubište…treba ogradu ofarbati, treba stolatiju prefarbati, popraviti rolete… ma treba tonu toga posložiti.. samo prvo treba novčeke posložiti na hrpu i stvar riješena..al kako si i sama napisala… sitnim koracima naprijed.

  6. ria napisao:

    Pa rekla si da te neće nitko uloviti ni za rep, ni za glavu, pa sam mislila da planiraš pobjeći negdje u prirodu. Pa dobro, ljetovanje na moru i je odlazak u prirodu, samo malo drugačiju od našeg okoliša. Dakle i ti planiraš lijepo ljeto. Moj muž je rekao da bi najradije iskoristio ljeto za odlazak na bazen s klincima, ali ja imam neke druge planove… radne… za sve onošto nikada nije imao vremena dovršiti. Sad, tko će tu što napraviti, o tome ću misliti kad dođe vrijeme za to. Sitnim koracima – naprijed

  7. Vesna napisao:

    15.06. sa tim datumom ide odjava….a onda…vidjet ću.. možda nešto u međuvremenu iskrdne, a možda i ne (što se posla tiće) a iskreno planirala sam ove godine ne godišnji od polovine 6 i ići nekuda..na more ili već kuda…obzirom da će mali na jesen u školu pa otpada 9 mjesec, a 7 i 8 je gužva i cijene su do neba…a da se neću više javljati..hmmmm…moj odgovor na to bio bi : HA HA HA HA HA HA HA HA HA kaj di normalna ma ko bi mogao bez vas. ja ne

  8. ria napisao:

    Kad će to konkretno biti? Mislim, do kojeg datuma moraš raditi? I šta onda – ići ćeš u prirodu i nećeš nam se više javljati? Ccccc

  9. Vesna napisao:

    Baš šteta što vam je propao izlet… gdje se baš sad razboli …mora da je namjerno.. čovjek si mislio..ma bam ti ko će s njima na kraj….. A kad je spajanje u pitanju…samo ti spajaj dok imaš godišnjeg….a kad tek ja krenem spajati pa kad mi se spoje ponedjeljak s ponedjeljkom i tako nekoliko njih za redom.. ha ha ha ha pa da vidiš kak ću biti odmorna… mislim da me prvo vrijeme neće nitko uloviti ni za rep ni za glavu ;-))

  10. Adrijana napisao:

    A trebala sam danas ići u Slavoniju…no domačin nam se razbolio…pa smo odgodili druženje….no ok…uživam i ovako…….a ja obožavam spojiti petak sa vikendom….gušt….a godišnjeg imam…i superiška……..uživaj u vikendu….🙂

  11. Vesna napisao:

    Jel ti meni vjeruješ da uopće nisam skužila da više ne svira… piše da je video uklonjen od strane korisnika… bem ti morat ću pronaći drugi video i natjerati ga da svira.. samo se još moram prisjetiti kako to ide.. pa ti to i maš produženi vikend… cccccc blago si ga tebi, no evo i ja ću još malo pa put pod noge.. zatvorim ova vrata za sobom i ostavim do ponedjeljka sve probleme neka se crvaju tu gdje im je i mjesto ;-)))

  12. Adrijana napisao:

    Zašto tebi više ne svira Larina pjesma kad dođem na tvoju stranicu ? Kad sam se udavala….to mi je bila pjesma s kojom sam otvorila ples….hehehhehehehehhe….ajme…kad je to bilo….eto….sad sam napisala neke od razloga zbog kojih sam navodno zdrava….vesela sam…povjerila sam ti se….a pokazala sam i neke osjećaje…..a keks…ups…ispremješala sam neka slova….hehehhehe….sam uredno obavila jutros….jer sam danas doma ….jeeeeeeee……eto i radosna sam….😉

  13. Vesna napisao:

    evo ja se uz vas otvorila ko zakukuljena knjiga..nekao malo više nekad malo manje i baš se dobro osjećam… kad me nešto mući opaaa ja to istresam na papir, kad sam dobre volje jopet..dobro jutro

  14. kimi napisao:

    Divan tekst i sve je tako,i ako smo takvi to se vidi na našem licu,našem stavu….

  15. Never napisao:

    Potpisujem gore navedeno……nije to uvijek lako jer otvorenih ljudi se ljudi plaše , al mene vesele….

  16. ria napisao:

    Zato imam vas

Odgovori

