easy….

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

5 odgovora na easy….

  1. edisa napisao:

    sigurno mu nije bila odgovarajuća heheh

  2. Vesna napisao:

    pa koliko si ti to odvinula zvuk da se zvučnik razletio ? očigledno im se smračilo kad su skužili o kojoj se pjesmi radi ;-))))meni je cijeli dan jučer bio tako nekakav usporen..dobro vam jutro

  3. ria napisao:

    Dobar izbor, sviđa mi se ta stvar i baš mi paše pred spavanje. Take it easy i ugodan ti slijedeći tjedan!

  4. Adrijana napisao:

    heheheh…ajme Edisa….pa ti stvarno imaš problema sa kompom….mogla si i nastradati….hehehhehee…..Easy ok….

  5. edisa napisao:

    kad sam palila komp. jutros , crko mi zvučnik i to eksplodiro tako da su mu šarafi poispadali…i sad ja pustila pjesmu i čekam kad će početi….i čekam..kad na vrbi rodi grožđe

Odgovori

