limenke…

Poslje vica, evo malo ozbiljnijih stvari… kad smo već kod toga..baš sam sad sa kolegicom komentirala kako niti ona, niti ja ne peremo limenke kad nešto u njima kupimo… bem ti nikad ne znaš od kud ti prijeti opasnost..zato oprez molim… ova priča je istinita
 
 Do slijedečeg incidenta došlo je prije malo vremena u Sjevernom Teksasu.
 
Neka je gospođa otišla u nedelju čamcem na izlet i sobom uzela nekoliko limenki kole, koje je spremila u frižider u čamcu.
 
U ponedeljak su je odvezli u bolnicu na intenzivnu njegu. U srijedu je umrla.
Autopsija je pokazala, da je umrla zbog leptospiroze. Trag je doveo do limenke kole, iz koje je pila, bez da je koristila čašu. Testiranja su pokazala, da je na limenki bio osuseni štakorski urin, a koji je bio zaražen bakterijom, koja izaziva letospirozu.

Štakorski urin sadrži otrovne i smrtonosne substace. Iznimno je preporučljivo, da u slučaju, kada pijemo iz limenke, operemo gornji dio iste.  
Limenke su veoma često spremljene u skladišta i donose se na police bez predhodnog pranja.
Studija na Njujorskom univerzitetu je pokazala, da su gornji djelovi limenki „prljaviji“od javnih WC-a, puni raznih bakterija i prljavštine.
Zbog navedenoga, operite limenku prije nego je donesete na usta i na taj  način  izbjegnite potencijalnu katastrofu.

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

9 odgovora na limenke…

  1. Vesna napisao:

    Kad tako krenemo razmišljati … mogučnosti za pokupiti nekakvu boleštinu su beskonačne, ajd sva sreća pa nismo neki preveliki hipohondrijiDobro jutro

  2. ria napisao:

    Na stranu to što ne pijemo iz konzervi, jednom sam čitala da ljudi rijetko kada peru konzerviranu hranu, a desi se da prilikom otvaranja dio poklopca zna završiti u hrani i tako isto možemo nadrapati. Za razmisliti kad otvaramo npr. gljive, ribice, grašak….

  3. Never napisao:

    Ne pijem iz limenke …kao da sam znala……

  4. kimi napisao:

    Ne pijem iz limenki ništa….dobro je sve ovo znati….

  5. ria napisao:

    Ne pijem iz limenki ništa. Kao i Adrijana, radije kupim u plastičnim bocama. Klinci mogu ili nešto iz bočica ili ništa, ni njima ne kupujem limenke. To mi je fuj. Možda zato što moja sestra radi u jednom trgovačkom lancu, pa bogme sam se i ja naslušla priča da ti se digne kosa na glavi…

  6. Vesna napisao:

    kako si na to zaboravila…meni je to prva asocijacija kad mi netko spomene limenku… no kako ne pijem gazirane sokove nije niti čudo ha haha

  7. Adrijana napisao:

    Da…viš…piva….bem ti…na nju zaboravih….hehehehheheheh

  8. Vesna napisao:

    Što se tiće sokova i ja kupujem one u plastičnim bocama sa zaštitnim čepom gore (kao duda), ali bem ti pive nema u takvim plastičnim osim one od litru ;-)))) Znam na koji sladoled misliš, moj mali ga voli, a to bude sama voda…. sva sreća da je čistoća pola zdravlja, a onu drugu polovicu čini nečistoća

  9. Adrijana napisao:

    Istina. Doduše ja ne volim piti sok iz limenke…uvijek radije uzmem plastičnu bocu….a djeca kad piju već znaju da obavezno moraju oprati limenku…i još moraju uzeti slamku….popela sam im se na glavu s tim….hehehehehhe….ali i njima uvijek radije kupim sok ili čaj u plastičnoj boci….pa i oni sami to više vole….Zašto smo tako oprezni….a možda baš zato jer bigblue radi u skladištu….pa svašta vidi….i zna kako roba dolazi i kako se skladišti….Ali ista stvar ti je i sa onim ledenim sokom u vrećicama….cola ili već koji okus….nešto kao sladoled….klinci uglavnom samo odrežu ili otrgnu dio te vrećice pa obližu cijelu vrećicu dok pojedu taj slatkač….a ona prošla kroz tisuću ruku….No ok…ipak naš imunitet odradi veliki dio posla umjesto nas….na sreću…..

Odgovori

