pilence…..

Oprezno sa željama da vam se ne dogodi ovakva stvar ;-))
Ako niste čuli ovu poučnu priču ranije …..evo sada je savršeno vrijeme da je čujete od mene .. 
 
Jednog dana čovjek uđe u restoran u pratnji ogromnog noja
Konobarica ih upita šta žele naručiti. Tip reče:
-"Hamburger, pomfrit i kolu," a onda se okrene prema noju:
-"A ti?"
-"Ja ću isto !" odgovori noj.
Nakon nekog vremena konobarica se vrati s narudžbom.
-"To bi bilo 28,55 kuna."
Tip posegnu u džep i izvuče točno toliki iznos.
Sljedećeg dana tip s nojem opet uđe u restoran i ponovno naruči:
-"Hamburger, pomfrit i kolu," a onda se okrenu prema noju
-"A ti?"
-"Ja ću isto !" odgovori noj.
Nakon nekog vremena konobarica se vrati s narudžbom.
-"To bi bilo 28,55 kuna."
Tip posegnu u džep i izvuče točno toliki iznos.
I tako je sve preraslo u rutinu. Prođe nekoliko dana. Čovjek i noj, kao i obično, uđoše u restoran.
-"Uobičajeno?" upita konobarica.
-"Ne, danas je petak ! Uzet ću lignje, salatu i pivo," reče tip.
-"Ja ću isto !" odgovori noj.
Ubrzo, konobarica se vrati s narudžbom.
-"To bi bilo 43,20 kuna."
Tip posegnu u džep i izvuče točno toliki iznos. Ovoga puta konobarica nije mogla odoljeti radoznalosti.
-"Oprostite, ali kako to da uvijek u džepu imate točno toliko novaca koliko iznosi račun?"
-"Prije nekoliko godina čistio sam tavan i našao staru lampu. Protrljao sam je i iz nje je izašao duh i rekao da će mi ispuniti dvije želje. Moja prva želja bila je da u džepu uvijek imam točno onoliko novca koliko mi treba da bih platio račun. I želja se ostvarila… Svaki put kad nešto kupujem, u džepu se pojavi točno onoliko novca koliko mi treba."
-"Pa to je izvanredno !" uzviknu konobarica, "Većina ljudi tražila bi milijune, ali vi ćete ovako biti bogati do kraja života!"
-"Upravo tako ! Zatražim li litru mlijeka ili najskuplji automobil, uvijek ću to moći platiti."
-"A zašto vas uvijek prati noj?"
Čovjek duboko uzdahnu i reče:
-"E, tu je kvaka… Moja druga želja bila je da uz mene do kraja života bude pilence dugih nogu i velike guze, koje će se uvijek složiti sa svime što kažem!"

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

12 odgovora na pilence…..

  1. Vesna napisao:

    ha ha haha dobar mi ovaj sa cigom

  2. Never napisao:

    Pazi šta želiš moglo bi se i ostvariti…..hahaha……

  3. kimi napisao:

    Da poučno je nisam čula ….a evo i ovaj: Uleto Mujo u vlak: Jeli ovo prvi razred?? Da!… Dobar dan,ja sam vaš novi učitelj.Tata,kad si otišao,mamu je posjetio neki ekolog.A kako znaš da je ekolog?Pa pitao ju je,jeli zrak čist…Pita učiteljica klince,kako su došli na svijet.Prvo: Mene donijela roda…Drugo: Mene teta iz Amerike.Cigo: Mi smo siromašni,mene je tata sam napravio.

  4. ria napisao:

    Sve uredno pročitala

  5. Vesna napisao:

    dobar ti ovaj sa slovencima😉

  6. Adrijana napisao:

    Može jedan o nama bliskim susjedima….hehhehehehehDošao Slovenac na seminar u Kinu. Pitaju ga :Koliko ima vas Slovenaca ?Oko dva milijuna….veli Slovenac.Pa što niste onda svi došli. hehehehehheheheeh

  7. Vesna napisao:

    ha ha ha dobar ti je ovaj,no ajd da nije uvjek Mujo u pitaju…evo jedan crnogorski ;-)Pita inspekcija radnika u crnogorskoj fabrici: Koliko ljudi ovde radi? Sa šefom – deset. A bez šefa? A, bogumi, bez šefa – nitko!

  8. Adrijana napisao:

    Evo jedan meni dobar : hehehehehheObjašnjava Mujo Hasi što je logika.Imaš li ti Mujo kući akvarij? Imam.Znači da voliš životinje a tko voli životinje voli i ljude. A ako voliš ljude onda znači da voliš i žene. A kad voliš žene znači da nisi peder. To ti je logika, kužiš?Haso se sav važan kurči pred Suljom kako će mu objasniti što je logika:Imaš li ti Suljo kući akvarij?Nemam.E onda si peder!

  9. edisa napisao:

    hahaha baš su dobri…a Bosanci trljaju ruke i nadaju se da će ostati u većini …hahaha

  10. Vesna napisao:

    a jesi čula ovaj?SARAJEVO, Baščaršija Prodavačica na pijaci viče: – Černobilske jabuke, Černobilske jabuke!Prilazi joj čovjek i pita je: – Da li si ti ženo, normalna? Zašto govoriš da su jabuke černobilske? Ko će ti kupiti takve jabuke? – Aaa, kupuju, kupuju, neko za zeta, neko za ženu, neko za snahu, Srbi za Albance, Hrvati za Slovence,… kupuju, kupuju . .

  11. Vesna napisao:

    ma vjerujem da ste čule, ipak su to stvari koje kruže uokolo, ali kako kažeš ako nas nanovo nasmije znači da je dobar ;-)))

  12. Adrijana napisao:

    heheheheheh…čula sam prekonekoliko sličnih verzija….ako nas nasmije znači da je dobar vic….mene je nasmijao….

Odgovori

