savršena…

reklama…barem meni iako ne volim ništa gazirano (na sokove mislim… pivo je prehrambeni artikl)
 
 

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

6 odgovora na savršena…

  1. Vesna napisao:

    za nju je poznato da je živi otrov… sama kemija, a opet toliko je ljudi na svijetu pije..

  2. ria napisao:

    Moj muž je prije nekog vremena gledao savjet na TV-u: ako hrđavi vijak ne možeš odvrtiti, sipaj kolu na krpu, stavi je nekoliko minuta na vijak i – pokrenit ćeš ga. Ona emisija nedjeljom gdje dvije babe idu čistiti svinjce od kuća jednom su očistile WC školjku kolom, sve je otišlo, sve naslage prljavštine i kamenca. Razlog dovoljan da mi se kola ne pije ni u ludilu.

  3. Vesna napisao:

    meni je odlična, ali viš koliko god bila dobra nije me privukla da krenem piti coca-colu

  4. kimi napisao:

    Dobra reklama,mada ne pijem Coca – Colu….ponekad Koktu….za nju kažu da je baza od nara??….pozdravljam te!!

  5. ria napisao:

    Ja isto volim smislene reklame. Na žalost, takve se ili više ne proizvode ili ih puste toliko puta, da ti se jednostavno ogade.Ova jako dobra…

  6. Adrijana napisao:

    Volim dobru reklamu…ova je odlična čak….dobar dan

Odgovori

