polica….

Dok vi spavate ili ste negdje zgibali.. ja pronašla savršenu policu na koju ću jednog dana odložiti Kiklopa i i sve one knjige koje ću napisati… ha ha ha ha ha

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

7 odgovora na polica….

  1. Vesna napisao:

    Nekako uopće ne sumljam da će biti s veseljem…. ha ha ha ha ha

  2. Adrijana napisao:

    A kad volim crno Ria….moja bojaA što se glancanja tiče…znaš kak se kaže….što se mora nije teško…..dakle….ja ću sa veseljem obrisati prašinu…čak…..hhhhhhehehehehedobro jutroooo

  3. Vesna napisao:

    Ženski pacijenti bi prepoznali moj rad..samo da mi još nabaviti nednu za muški dio populacije ;-.)))Nabavim ti u crnoj nema problema, samo morala bi ih glancati svako malo pa se ne vidi prašina ha ha ha hahaDa samo čitale s njih, samo da ih ne počnemo razmontiravati ;-)))Dobro jutro

  4. Zlatko napisao:

    Da vam se dočepati tih polica kako biste dame moje često čitale sa njih.pozdrav Zlatko

  5. ria napisao:

    Obama crnoj? Sjećamo se da ti se ta nijansa jako svidjela :-))

  6. Adrijana napisao:

    Hehehehehheh…bogami….polica za poželjeti….nabaviš i meni jednu za moj ured….ja bih po mogućnosti željela u crnoj boji….pasalo bi mi uz zidove…..hihihiihihihi

  7. ria napisao:

    Savršena za ured, odmah bi pacjenti vidjeli da misliš ozbiljno! Hahaha.. Dobra fotomontaža

Odgovori

