kuc… kuc..

Kuc kuc ima li koga?
Rekli su da petak nije dan za započinjanje novih stvari i da za to služi Ponedjeljak, a ja kažem ko vas šiša slušala sam i previše. Što da kažem puno je vremena prošlo, puno se svega izdešavalo, puno je stvari o kojima ne želim pisati niti pričati, a puno je onih koje ću sabrati i podjeliti sa vama. Ne zamjerite mi i oprostite što me nije bilo, oprostite ako možete a ako ne sama sam si kriva.
Okrećem novu stranicu.. i krećem sa životom i svakodnevnim obavezama.. prve riječi koje na njoj ispisujem su … «Drago mi je što vas vidim i šaljem vam najveću pusu na svijetu»… a dalje ću kao i do sada dan za danom podijeliti s vama… i stvano mi je drago što sam vas zatekla sve još na okupu.

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

11 odgovora na kuc… kuc..

  1. ria napisao:

    Jesi luda? Idemo dalje i to je to.Kratak sažetak mojih doživljaja je ovaj: zaposlila se, dobila ugovor, isti dan moj saznao da mu se firma gasi. To se kod njih razvuklo na cijelo ljeto. Bio nezaposlen, zaposlio se od 7.1. (ugovor na probnih mjesec dana), moj ugovor je do 1.4. Djeca živa i zdrava, rastu, pubertet puca kao vatromet u svim bojama i veličinama. Sve ostalo po starom. Eto, sad moje ne moraš printati🙂

  2. Vesna napisao:

    vjeruj Zlatko eto tu sam, a sad vidim da si me obrizao (nije ti za zamjeriti) i ponovno prihvatio.. hvalaa još je ljepše što ste svi još tu bez obzira na one koji nestanujoš bolje te našla Edisaskužila sam da ću morati isprintati vaše unose barm one tekstualne da bi sve polovila

  3. edisa napisao:

    dobrodošla natrag…drago mi je da si tu

  4. Never napisao:

    Lijepo je da si tu…pozdrav :)))

  5. Zlatko napisao:

    Dobro došla! ne mogu vjerovati da si tu, da si se vratila već sam mislio da si nas zaboravila.pozdrav…

  6. Vesna napisao:

    Znam da sam beštija, ali ispravit ću ja to.. ajd nešto je korisno izašlo iz svega.. neki su se zbližili još višeDečec kušlek ti jedan leti s ove strane ekrana, i ajmo pripremaj meso za roštilj

  7. old_skul napisao:

    jaj jaj jaj nemoj to da vise radiss… bar znamo da ipak postojiš

  8. ria napisao:

    Beštijo! Tako nas zabrinuti… Drago mi je do neba da si i ti tu!🙂

  9. Adrijana napisao:

    Drago mi je da si tu. :))Pusa

  10. Vesna napisao:

    Svjesna sam da ste brinuli, ali što je tu je.. sad sam tu..

  11. kimi napisao:

    Ma Vesna draga,evo ne mogu vjerovati da si tu,mada sam svaki put kad otvorim poštu pogledavala ima li šta od tebe,najviše me brinulo da ti se nije što dogodilo,tipa saobračajna nesreća?? Svi ,svi smo brinuli i evo meni je jako drago što si tu i da si dobro,puno toplih pozdrava i jedna velika pusa od mene…. Kimi~~((-_-))~~

Odgovori

