knjige………

Nema ništa ljepše nego zavaliti se u fotelju i čitati knjigu… Priznajem već dugo nisam pročitala niti jednu… ali zato znam tko ovdje najviše čita, a ko drugi nego Adrijana i Ria…

Pronašla sam jednu zanimljivu stranicu… barem meni.. jer se sa nje može skinuti sve ono kaj me zanima.. Zagorka, Balašević…. i Hari Poter je tu. Pogodite koga to zanima? Skinula sam knjige na komp i sad se znam zablejati u ekran i čitati… ili na poslu malo po malo printam, ono 20-30 stranica danas….pa to popodne pročitam… pa drugi dan opet po malo… i onda na kraju kad cijelu isprintam spremim u registrator…

Oduvjek sam željela imati komplet Zagorkinih djela, ali kad sve skupa zbrojiš dosegne to lijepu cijenu.. i nikada viška novaca za takvo nešto. Hmmmmm zato ću ja sebi lijepo zbirku njezinih djela na Vesnin način… printajući malo po malo ;-)))

Evo te famozne stranice…. tko zna možda nađete neku koju niste pročitale a učini vam se zanimljivom..

http://sites.google.com/site/cicilendbiblioteka/

 

O autoru vesnam1

pitaj što te zanima
Ovaj unos je objavljen u Nekategorizirano. Bookmarkirajte stalnu vezu.

4 odgovora na knjige………

  1. Never napisao:

    Evo i moj prilog .Prilično dobar izbor knjiga .Sigurna sam da će i tamo svako naći po nešto za sebe:)))http://yuforum.net/archive/index.php/f-96.html

  2. kimi napisao:

    Hvala za link…volim čitati i kupovati knjige,kad sam radila svaki mjesec kad primim platu kupila bih knjigu….sad kad su neki sajmovi….

  3. ria napisao:

    Hm… Ne bih se složila s tim. Ja sam sad uhvatila ove knjige, a nisam bila ništa pročitala dobrih 9 mjeseci, od kad sam se zaposlila. Nekako mislim da nas ima još koji volimo čitati. Od Zagorke sam pročitlala samo "Vitez slavonske ravni" i to zato što sam našla komplet pisanih romana, sličnih onim nekadašnjim ljubićima, spremnih za bacanje u stari papir. Kada sam pokušala čitati "Gričku vješticu" nikada nisu imali prvi dio u knjižnici, pa sam odustala i tražiti ih. Samo ti uživaj u čitanju, dobro je to, odmara. Kad smo već kod toga, moram se otići učlaniti u knjižnicu za ovu godinu, još nisam.

  4. Adrijana napisao:

    Zgodno.Ja čitam. Volim to…opuštam se na taj način.Ima još jedan način na koji se opuštam…da ne pomisliš da sam baš totalna štreberica…hihihiihihihi😉

Odgovori

